{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

CBR1000F knaskædestrammer {{forumTopicSubject}}

Hej,

Dette har sikkert været oppe mange gange, men jeg prøver nu alligevel.

Jeg tror, at min Honda skal have ny knastkædestrammer.Den har en del raslen fra motoren ved kold start og det er især udpræget ved lave omdrejninger.

Jeg kontaktede et værksted og var ved at falde på halen. 5 - 7000 for en ny knaskædestrammer + 1500 oveni hvis der skal ny knaskæde på også.

Kan det virkelig ikke gøres billigere?
Nogen anbefalinger?

Det tager en del af glæden ved mc'en, når den lyder som om der er en bunke løse bolte i moteren ved koldstart.

På forhånd tak.

Mvh.
Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af rullegardin 500 kr.
  • Pudsning af vinduer 400 kr.
  • plæneklipper-service 485 kr.
  • Hjælp søges til ophængning af 77” OLED TV 343 kr.
  • Ukrudtsfjernelse forhave og baghave ved byhus 1.000 kr.
  • Prime and paint 65m2 ceiling (ceiling height 2.4m) 3.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR1000F knaskædestrammer
  • #3   3. aug 2011 Den har gået 45.000 og spinder ellers som en mis.

Kasper, så kan jeg godt se at der kan går en arbejdsdag med det. Det kan være at eksil-jyden må op med pungen så.

• #5   3. aug 2011 Jeg tør ikke selv gå i gang med det og har heller ikke faciliteter til det. En løsning kunne selvfølgelig være, at købe delene selv og bare betale værkstedet timeløn for at skifte det. Der er knap 1000 at spare på det.

Måske et svensk værksted kan gøre det billigere og så kan jeg også få en dejlig tur ud af det også.

• #6   3. aug 2011 du kan jo altid undersøge om det kan betale sig her i sverige....jeg har hørt tale om et ganske godt værksted i Lund, men jeg kender desværre ikke navnet...måske der er en anden herinde som gør

• #7   4. aug 2011 Hej Peter

Kender du ikke nogen der har hænderne til det? Det er ikke svært, men bare lidt bøvlet at få ventildækslet af/på. Og så er det en fin anledning til at få justeret ventiler smiley Har selv gjort det 2 gange på min færge.

Har du forøvrigt checket om det ikke er balanceakslen der bare skal justeres?

• #8   4. aug 2011 Hej Allan,

Kender desværre ikke nogen smiley
    Det vil være super fedt selv at gøre det og jeg er ikke bange for at gå i gang med det. Jeg ved bare af erfaring, at jeg ikke kan udføre det, hvis ikke jeg har plads til det. Har kvajet mig på en Yamaha som skulle have en større rep. Derfor det manglende mod.
    Jeg har ikke checket balanceakslen, jeg har bare forsøgt at læse mig til det på nettet.

Fed cykel du har og kanon ide, at have den i stuen smiley Lisbeth var ikke helt enig at vi også skal have min i spisestuen smiley

• #9   4. aug 2011 Jeg fik det gjort i foråret
    http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=15719
    Du kan prøve at skrive en pm til min søn og høre ham ad.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=42733

Kommentér på:
CBR1000F knaskædestrammer

Annonce