890 visninger
|
Oprettet:
CBR1000F knaskædestrammer {{forumTopicSubject}}
Hej,
Dette har sikkert været oppe mange gange, men jeg prøver nu alligevel.
Jeg tror, at min Honda skal have ny knastkædestrammer.Den har en del raslen fra motoren ved kold start og det er især udpræget ved lave omdrejninger.
Jeg kontaktede et værksted og var ved at falde på halen. 5 - 7000 for en ny knaskædestrammer + 1500 oveni hvis der skal ny knaskæde på også.
Kan det virkelig ikke gøres billigere?
Nogen anbefalinger?
Det tager en del af glæden ved mc'en, når den lyder som om der er en bunke løse bolte i moteren ved koldstart.
På forhånd tak.
Mvh.
Peter
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 9
Kasper, så kan jeg godt se at der kan går en arbejdsdag med det. Det kan være at eksil-jyden må op med pungen så.
maj 2010
Måske et svensk værksted kan gøre det billigere og så kan jeg også få en dejlig tur ud af det også.
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.734
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 121
Kender du ikke nogen der har hænderne til det? Det er ikke svært, men bare lidt bøvlet at få ventildækslet af/på. Og så er det en fin anledning til at få justeret ventiler
Har du forøvrigt checket om det ikke er balanceakslen der bare skal justeres?
maj 2010
Kender desværre ikke nogen
Det vil være super fedt selv at gøre det og jeg er ikke bange for at gå i gang med det. Jeg ved bare af erfaring, at jeg ikke kan udføre det, hvis ikke jeg har plads til det. Har kvajet mig på en Yamaha som skulle have en større rep. Derfor det manglende mod.
Jeg har ikke checket balanceakslen, jeg har bare forsøgt at læse mig til det på nettet.
Fed cykel du har og kanon ide, at have den i stuen
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 902
http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=15719
Du kan prøve at skrive en pm til min søn og høre ham ad.
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=42733
CBR1000F knaskædestrammer