Andre forumemner med "udstødning på marauder?"
Udstødning til VZ800 Marauder
Hvilke potter skal jeg kigge efter til min kære VZ800 Marauder ? Hvis vi nu forestiller os en støj-skala fra 1-10, hvor 1 = mindst og 10 = mest larmende. Vil mene at dem jeg har på nu (BSM V-Lin...
Hvilke potter skal jeg kigge efter til min kære VZ800 Marauder ? Hvis vi nu forestiller os en støj-skala fra 1-10, hvor 1 = mindst og 10 = mest larmende. Vil mene at dem jeg har på nu (BSM V-Lin...
Skrevet af: Thomas P - 18. jul 2008
Hvilken udstødning Marauder VZ 800??
Har lige købt en Marauder VZ 800 99´, og der sidder pt. std. udstødning monteret. Har nu i mange dage kigget efter udstødning og har tænkt på Cobra slip on drag pipes, eller Highwayhawk fat pipes. Me...
Har lige købt en Marauder VZ 800 99´, og der sidder pt. std. udstødning monteret. Har nu i mange dage kigget efter udstødning og har tænkt på Cobra slip on drag pipes, eller Highwayhawk fat pipes. Me...
Skrevet af: Jakob F - 30. aug 2014
Slip-On Vance & Hines udstødning til suzuki vz800 marauder HJÆLP!!
Hej mc-galleri Jeg har købt mig en Suzuki VZ800 Marauder 1997 som jeg gerne vil have en Slip-On Vance & Hines udstødning på. Min kammerat har også sådan en mc med en Vance & Hines udstødning på, men...
Hej mc-galleri Jeg har købt mig en Suzuki VZ800 Marauder 1997 som jeg gerne vil have en Slip-On Vance & Hines udstødning på. Min kammerat har også sådan en mc med en Vance & Hines udstødning på, men...
Skrevet af: Rasmus H - 3. feb 2018
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
- Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
- Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
- Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
- Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
- Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
udstødning på marauder?