Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VTR
  • #1   12. aug 2011 Firestorm og Sp1-2 er ikke noget til fæles udover der er v2er

• #2   12. aug 2011 Ud over, at SP1/2 har en motor der er tunet til flere hk, så er der ikke andre forskelle end at SP1/2 er udviklet til at vinde racerløb, og derfor har lidt bedre komponenter monteret omkring motoren.
    De få ændringer begrænser sig til andre hjul, anden forgaffel og støddæmper bag. Lettere og stivere stel, samt tilhørende bagsvinger, lettere og mere åben udstødning, anden kåbe og sæde. Og så lige et lavere styr og fodhvilere der sidder højere oppe for at forbedre frigangen.
    Ud over en anden instrumentering er der vidst ikke flere forskelle.
    Tror nok blinklys, greb og styrender går igen på både SP1/2 og Firestorm.

• #3   12. aug 2011 som peter siger, altså ......

• #4   12. aug 2011 Som Jesper siger er der faktisk ingen forskel , tsk tsk.

• #5   12. aug 2011 Same-same. But different:-D

• #6   12. aug 2011 Firestormen er touring og SP'erne er racere, der giver betyder vidt forskellige stel, hvilket også tydeligt fremgår hvis der kigges på billeder af cyklerne.

Udover V2 konceptet er motorerne også vidt forskellige. Firestorm har 110 hk, karburatorer og kædetrukne knastaksler, mens SP'erne har 136 hk, indsprøjtning og tandhjulstrukne knastaksler.

De er meget forskellige og der kan ikke flyttes nogen stumper fra den ene til den anden.

• #7   13. aug 2011 tak for alle svarene.

• #8   13. aug 2011 VTR firestorm er touring sport klasse , VTR SP er sport og kult maskine

alt er forskelligt på de 2 , tvivler på de har andet tilfælles end klistermærket på tanken
    Har ejet både VTR F og SP. , SPeren er de ekstra penge værd , uden tvivl

• #9   13. aug 2011 ikke at firestorm er en ringe mc, absolut ikke. Jeg har selv været heldig og have fornøjelsen af en firestorm. Mine kommentarer til dette. Den har et rigtig fornuftigt træk op til de ca 170... så går gassen lidt af ballonen, - det er en fornøjelig og behagelig mc og køre på, den kan også lejes med, den er nem og trække wheelies på, - og sidst men ikke mindst så drikker den benzin som om den fik penge for det smiley sp1 og sp2 har jeg desværre aldrig haft fornøjelsen af...

• #10   13. aug 2011 ja jeg vil også gerne have en sp1... hmmm

• #11   14. aug 2011 Jeg har netop erhvervet min en 2001 VTR 1000 F (firestormen). Jeg er MEGET overrasket over hvor let kørt den er også på de snoede veje. Den model jeg har kører 16-17 km/l uden man er påpasselig, det er ok i min optik. Jeg ved denne model er en opgradering fra den første udgave med størrer tank og forbedret affjedring (fuldt justerbar)

jeg er ikke i tvivl om at en SP1/2 er bedre på en racerbane, men en ny model af Firestormen er i min optik en super god MC, når nu man ikke hedder Rossi til efternavn, og måske ikke lige har 100K til mc.

Kommentér på:
Honda VTR

Annonce