863 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Støjniveau på Nürburgring ? Støjniveau på Nürburgring ?

Jeg er pt ved at planlægge at tage med en ven ned og køre på Nürburgring, hvor jeg vil tage min Suzuki RF600R med, som har en Cobra SR-1 lydpotte monteret. Den larmer moderat, men ikke som en åben potte.

Jeg er nervøs for om den kan blive afvist ved en støjmåling, så jeg ville høre om nogen af jer har erfaringer med hvor strikse de er med støjniveauet på Nürburgring ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støjniveau på Nürburgring ?
  • #3   20. aug 2011 Yep, jeg er udmærket klar over hvad deres officielle krav er, men spørgsmålet var nærmere mindet på hvad folk har af erfaringer derfra.
    Min cykel blev synet med potten på uden anmærkninger.

Har hørt fra nogen at støjkravne ikke er noget de rigtig gør noget ud af, medmindre man larmer rigtig meget, og det modsatte fra andre..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #5   21. aug 2011 Udstødningen skal være E-mærket så den er lovlig til gade - og der SKAL være DB killer i.

De ting skal du som udgangspunkt regne med at have styr på - det er for dumt at satse på de ikke gør noget...

• #6   21. aug 2011 Hey har været der i nogle hernede larmende sugesvin der absolut ikk er velkomne på bla ozbek park osv men har aldrig haft problemer

• #7   21. aug 2011 Har været på ringen med akraprovic udstødning, og der var ingen problemer. Så ikke engang, at de lavede nogen form for lydmålinger.

Hvis du har db killer, så tag dem med, og sæt dem i, hvis det bliver et problem. Træls at køre helt derned, og så ikke få lov at køre.

Og så lige den løftede pegefinger.
    Det er en fed bane, men den er også grusom. smiley

Rigtig god tur

Kommentér på:
Støjniveau på Nürburgring ?

Annonce