{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaburatorer
  • #2   24. aug 2011 Hmm henrik dvs at den burde komme til at gå bedre hvis jeg fjerner den?

  • #3   24. aug 2011 Hvad er det for en model?
    Jeg kan ikke huske hvordan en boldor ser ud og F2-F3-G +K7-K8
    men K1-K6 og F1 er ikke blogget .heller ikke i usa
    ja det er vel ikke en nyere sevenfitfy.?
    mvh kk


  • #4   24. aug 2011 Karl det er egentlig en 75'er cb750f men motoren er en tand nyere, motoren er en 16 ventilet kan ikke huske årgangen på den, det er selvfølgelig ikke utænkeligt at de har flyttet de gamle kaburatorer over på den nye motor? Det er keihin kaburatorer hvis det hjælper dig noget?

  • #5   24. aug 2011 Den går formentlig en anelse magert som det er nu, og det er ikke usandsynligt, at du kan hente noget med en justering, men det er formentlig så lidt, at det næppe vil kunne mærkes! Hvis den kører fint som den er så hvorfor gå i gang med noget der vil kunne ende med at blive en masse bøvl for intet!

  • #6   24. aug 2011 Dit stel er hævet under tanken for motor kan være der.og du skal have bundkar af for at få motor ind/ud.
    Der sidder nok boldor kaburatorer med power filtre. og de har en gummiprop over slowjeten det er fordi den egentli tager benzin igennem hoveddysen.
    det kan du mærke hvis du blæser igennem og holder lidt finger over de steder der kommer luft.
    ved ikke hvordan den kører uden prop men den er ikke bygget til det.
    mvh kk


  • #7   25. aug 2011 Kasper > jeg tog kaburatorerne af og ville rense dem fordi den ikke ville tage gassen overhovedet når jeg kørte over 100, prøvede uden de power filtre der sidder på den og så ville den heller ikke tage gassen, ikke engang i første gear, så gik kraftigt ud fra at den fik for lidt benzin.
    Karl > du har ret, der sidder power filtre på den, den starter perfekt, står perfekt i tomgang, kører super fint når man kører pænt men når man holder gas på den på motorvejen eks så brækker den sig sgu, regnede med at det var fordi den fik for lidt juice, derfor undrede jeg mig over de propper?


  • #8   25. aug 2011 Måske er det fordi den ikke er dyset om efter montering af powerfiltre?

  • #9   25. aug 2011 Allan jeg er næsten 100 på at den er dyset som den skal være:-) tror bare de skulle renses lidt ud og så var det Jeg faldt over de der gummi propper:-)

  • #10   25. aug 2011 Nå ok, klart at hvis den har kørt ordentligt, så skal den også kunne det igen med en ren karbur.

  • #11   25. aug 2011 Ja det skulle man da næsten mene:-) tændrør, tændkabler og hætter er helt nye, de var ved at være trætte så nu skulle den gerne komme til at spille igen:-) men blev sgu lige i tvivl med de der gummipropper der sad under dyserne:-)

  • #13   25. aug 2011 Henrik det er cv kaburatorer og ja ved godt det kan give lidt kludder med power filtre, men de sad på da jeg købte den så har ingen filter kasse til den, det er ikke med gummi membraner men med en alu krans på en måde, nu har jeg prøvet at rense dem og hjælper det ikke så må jeg jo kigge på dyse størrelse bagefter:-)

  • #14   25. aug 2011 Svømmeren er af plastic så den kan ikke justeres:-)

  • #16   29. aug 2011 Update, den får aaaalt for meget benzin uden de gummi propper:-) prøver at sætte dem i igen og justere kaburatorerne igen, evt hæver nålene en smule:-)

Kommentér på:
kaburatorer

Annonce