{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Potte til sniger / tysklandstur {{forumTopicSubject}}

Halløj
Jeg vil gerne have lyddæmpet min Dominator i vildskab så jeg kan komme på udlandstur, eller snige mig rundt (nødvendigt for en ninja)
Ummidbart er et sæt originale potter oplagte, men gidder squ ikke give lidt over 1000kr. stykket for noget der aligevel har det med at ruste i vilskab, så havde tænkt mig at jogge en eller anden brugt potte på.
Nogle forslag til hvad cykler det er født med en god potte, monteringen er intet problem - alt kan lade sig gørre for en smed og vorherre :o)
Hvad siger Bent Betjent til at jeg kommer susende med en hjemme modificeret potte, selv når den ikke siger noget?
Hvad med Peter Polizei?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Potte til sniger / tysklandstur
  • #1   27. sep 2011 potten skal være Emærket, så hjemmelavet vil ikke funke hvis du stoppes

• #2   28. sep 2011 Det første de kigger efter, er om den er "E" mærket. hvis den ikke er det og du blir stoppet, så er det ikk sikkert du får lov til at køre videre, før den er skiftet, eller du blir hentet af falck i det pågældende land og kørt væk.

• #3   28. sep 2011 Mon ikke at en dominator burde kunne klare frisag? Vi er vel tilbage i den første halvdel af 90'erne med sådan en karl?
    Har ikke lige noget bud på en egnet potte, men alt kan vel bringes til at virke, for en smed, der har vorherre på sin side!
    Prøjseren plejer at være tæt på ligeglade, sålænge man ikke banker afsted med 120 Db. Hvad med at lave en potte selv?

• #4   28. sep 2011 Altså planen var at finde en brugt potte fra fx en CBR1000, og lave en overgang til de originale forør. Hvis jeg gør det, så burte der vel ikke være nogle ko på isen?

Kommentér på:
Potte til sniger / tysklandstur

Annonce