{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Duc monster 600 m 900 motor lovlig.?
  • #1   18. okt 2011 Ikke lovligt. Du må max forøge slagvolumen med 20% mener jeg. Men den skal da bare synes bagefter og svares afgift af den større motor.

• #2   18. okt 2011 ja det tænkte jeg nok.

hov
    men er det ikke kun antal hk man ikke må overskride med mere end 20%...?

• #3   18. okt 2011 nej det er ikke lovligt, den lider også identitetstab., en hel anden sørgelig sag er at der ikke er ret mange visuelle forskelle, så det vil næppe blive opdaget..

• #4   18. okt 2011 min far har en honda cb750 k med en cb900 motor og den er lovligt indregistreret der står bare på papirende at den er opgraderet til en f2 så det er vel muligt?:)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #5   18. okt 2011 Det er effekten man ikke må forøge med mere end 20% - og en motor alene er ikke nok til den skifter identitet.

• #6   18. okt 2011 ja okay så er det ikke lovlig da man jo går fra ca 50hk og til ca 80hk..??

• #8   28. dec 2011 Hej drenge, er det i hk, eller ccm man måler de 20% ? kan godt blive lidt usikker omkring det,

leger lidt med tanken om at skifte min motor ud på min Virago 535 som jo er en 550 ccm med 46 hk, til en H-D Sporster 883 ccm med 53 hk. for springet i hk, er jo ikke så stort.

Jeg ved godt at det kræver meger mere end bare motoren, da H-D motoren er med rem, så vi snakker om skift af bagsvinger og baghjul også.

Håber der er et kolgt hovede der ude smiley Godt Nytår

• #9   28. dec 2011 Du må jo heller ikke svejse i stellet, og mener abeselut der sidder et motorophæng formand på en sporster.. Og mener også der noget med at du så skifter identifikation, tror du skal holde dig inden for samme mærke.

• #10   28. dec 2011 Der bliver ikke svejset i Virago stellet, der er mulighed for at lave et bøjlestel, som går fra kronrøret, og vidre under motoren, som på en sporster, og vidre hend bag motoren til Virago stellet, der er huller i stellet, så det kan lade sig gøre ved at spænde bøjlestellet fast,

Skal det være af samme fabrikat ?.
    Hvis det var en bil betyder det ikke noget har jeg ladet mig høre.
    Men jeg vil naturligvis tjække det ud hos SKAT.

• #11   28. dec 2011 ved det ikke men den skifter jo indentitet med anden motor..

• #12   28. dec 2011 Gør en bil ikke også det. hvis man ligger en Bmw motor i en Volvo.
    Er Volvoèn så pludselig en Bmw ? smiley

Jeg ved godt hvad du mener, da en motor på en motorcykel er en stor del af køretøjet, noger større end en bil´s.

Kommentér på:
Duc monster 600 m 900 motor lovlig.?

Annonce