555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

hk. Bandit 1200K6 hk. Bandit 1200K6

Hejsa.
Er der nogle der kan oplyse mig hvor mange hk. Suzuki GSF 1200K6 Bandit har som standart?
Nogle steder er den opgivet til 98 hk. andre steder 125 hk.
Forhandleren jeg købte cyklen ved er heller ikke sikker. Han har papirer fra Suzuki hvor det ene er oplyst, og papirer hvor det andet er oplyst.
Der var noget om at de tidligere modeller var droslet i potten, så hvis du skiftede den, så fik du de sidste hk. Men sådan er det hvis ikke på de nye.
Er der nogen der har det korrekte svar?
Og hvis det nu skulle være de 125 hk. Hvorfor oplyser de så ikke det?
Mener det må sku da være bedre reklame at cyklen har 125 hk. i stedet for 98 hk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hk. Bandit 1200K6
  • #7   28. maj 2006 Ja havde selv tænkt på den med tyskerne og forsikringen.
    Men mener, så dumme er de vel ikke der nede over grænsen. De undersøger vel hvad modellen har.
    De tager vel ikke bare for gode vare hved et firma skriver på et stykke papir. For så ville alle cykler jo have 98-99 hk. på papiret. Men selvfølgelig helt andre kræfter i virkligheden.
    Så ville f.eks. Busa'en og GSX-R 1000 jo også bare have "98 hk." på papiret.
    Ja og så kan diskutionen jo så starte igen.
    Giver et KN-Filter noget eller gør det ikke *G*
    Tror jeg har læst de fleste indlæg som har været om dette på det sidste. Og der har jo været en del *S*
    Da jeg selv har overvejet at få det på, men selvfølgelig ikke vil bruge pengene på det hvis det giver nul og en hattefis.
    Men det kan jo selvfølgelig være det giver noget på en 1200 Banditten.

Kommentér på:
hk. Bandit 1200K6

Annonce