Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FZR 1000 Lugter af brændt gummi??
  • #1   2. nov 2011 Lugten minder om en kilrem på en gammel golf eller noget i den dur..

• #2   2. nov 2011 Prøv at slippe forbremsen smiley

• #3   2. nov 2011 Kan det være den? Jeg er jo ny biker! smiley Synes det føles som om der er en lille smule modstand, der ikke var der før, når jeg trækker den ind i garagen.

• #4   2. nov 2011 Dine bremser kan sagtens hænge. Afmonter dem og så om alle stemplerne trækker sig ud (arbejder) Derefter tager du en stor vandpumpe tang og presser dem ind igen.

Hvis ikke de kan presses ind hænger stemplet

• #5   2. nov 2011 bremser der hænger,stator,starter,ledninger.eller brændt plastic pose osv på forrør...som du ser er mulighederne mange

• #6   2. nov 2011 oliver P .ved godt du gør det i god mening .men hvis man bruger en vand pumpetang er der stor chance for at skade kaliber og specielt stemplet. det eneste rigtige at gøre er at presse stemplerne ud enten ved hjælp at bremse trykket eller afmontere kaliberen helt og bruge trykluft. PAS PÅ ved disse fremgangsmåder ."fang" evt stemplet med en lile træ klods kile ind i gabet på kalibere .pas på der er smæk på når de kommer ud.fjern pakninger/o ringe og rens derefter stempel og kaliber i bremse rens . køb nye o-ringe og evt stempler hvis der er tegn på slid/skade.chek også "cylinder" boringen i kaliberen for slid/skade

• #7   2. nov 2011 sku stå lille

• #8   2. nov 2011 Tak skal I have! Jeg kigger på de forskellige forslag!

• #9   2. nov 2011 Det er bare sådan jeg har lært at gøre det på bil og mc værkstedet...

Vi nye lærlinge skal nok hurtigt få ridset jeres fine cykler haha smiley

• #10   2. nov 2011 T T

nu siger oliver jo heller ikke noget når man skal have stemplerne ud?

Men for at tjekke om de hænger i stemplerne?

man skal bare prøve at trykke på så meget af stemplet som muligt. så man ikke trykker det en smule skævt.
    men så er vi også nede i meget små ting:-)

Brug evt en klud til at ligge oven på kaliberen der hvor du trykker imod med din tang.

• #11   2. nov 2011 Det er også sådan vi gør speedy (:

• #12   2. nov 2011 brug en skruetvinger til at presse stempel tilbage med..læg evt en metalplade over stempel så tryk bliver ens fordelt

• #13   3. nov 2011 Lugten kommer i hvertfald ikke fra bremsen.. Det er selve motor området lugten kommer fra.

• #14   3. nov 2011 Har du tjekket olie og om der ikke er nogen ledninger, rør, slanger der røre motoren?

• #15   4. nov 2011 uanset hvad så er det en god ide at passe på med en tang .og hvis man er på et prof værksted Oliver P så har man faktisk værktøj der er lavet til opgaven .jeg har selv et sæt liggende .så godt det ikke en min/bil mc i skal skrue på ..bremser er sku for vigtige til at møje en klud og tang på for at chekke dem...
    men sådan er vi jo så forskellige...

• #16   4. nov 2011 hvis den lugter brændt og du ikke kan se olie nogle steder så chek generatoren...

Kommentér på:
FZR 1000 Lugter af brændt gummi??

Annonce