Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tætner til utæt tank
  • #1   6. dec 2011 Yes har brugt det flittigt når jeg har lavet tanke om. det heder: tank cure.
    og kan bestillles hos www.veteranimporten.dk
    det virker 100%
    har prøvet andre mærker også men dette er klart det bedste.

• #2   6. dec 2011 tusind tak Claudius .
    dem vil jeg straks kontakte smiley

• #3   6. dec 2011 nå kunne ikke lige få fat i ham,men ved du hvad sådan noget koster mvh Torben

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #4   6. dec 2011 Skal tanken males om kan du nøjes med at bruge glasfiber spartelmasse, som du evt. så kan kombinere med en indvendig behandling fx. tank sealer eller tank cure..

• #5   6. dec 2011 450 kr for et kit til en 20 L tank står der på siden

• #6   6. dec 2011 Gav min tank sådan en omgang, har holdt superfint, men sørg for at følge "opskriften" på både forbehandling og selve processen, og pas på du ikke så tilstoppet overløb/udluftning og aftapningsrøret for så kan du sku godt ende med en ubruglig tank.

• #7   6. dec 2011 thansen har noget tanktætne til ca 80 kr og det har da holdt i 10 år på min smiley

• #8   6. dec 2011 kan vi ikke få et link på det John ??

• #9   6. dec 2011 john Zeberg S
    det kunne jeg bestemt også godt tænke mig og se.jeg takker mange gange for svarne,nu er det her så ikke en mc,men en orginal puch maxi fra 1981 med samme stel nr og motor nr,og det der er sket,det er at man har ladet den stå med benzin på nok 10år et tørt sted,bare ikke lige i tanken he he ,men den er så blevede rudsten i tanken,og det er jo ikke lige en tank man lige kan tage af og på mm man ødelægger den orginale fave osv osv,syntes bare den skal havde en sjangse til på vejen som vetranknallert,fik den til små penge så helt galt kan det jo ikke gå smiley

• #10   7. dec 2011 Tænk ved, at hvis du bruger tanksealer... Det er ikke alle produkter, der kan holde til, at du hælder benzin i med bioethanol...

• #11   10. dec 2011 Kom til færdig vis forbi T Hansen i går så var lige inde for at høre hvad det er for et tank tætnings produkt det de har efter son jeg ikke kunde finde det på deres hjemme side.

Fik fat i en gut som ude mærket kendte til produktet, han kunde oplyse at de ikke havde det mere, yder mere kunde han oplyse det var en pølse som man lage udvendig på tanken, nærmest i stil med modeler voks.

Kommentér på:
tætner til utæt tank

Annonce