Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk ZX9R 98HK - drosling??!!
  • #1   20. dec 2011 Det kan være lige som på min FZR. Tjek evt. min video.

• #2   20. dec 2011 De 100hk droslinger plejer bla være at toppen af karburator er ændret. Se min profil, der er et billede med et sæt der ikke er droslet

• #3   20. dec 2011 OK.. tak for input så vidt..

Skal lågene så skiftes eller sidder der "blot" en ekstra Shim eller lignende?

• #4   20. dec 2011 Du skal skifte lågene. Hvis de er begrænsede er der en forhøjning inde midt på. Kan ikke helt huske hvilke model de passer fra, men mener at de passer fra en som min eller fra ZX7R ( er det ikk sådan den hedder, den med 2 runde indtag i fronten ved lygterne ) men er som sagt ikke sikker. Prøv på de engelske eller amerikanske forums, der ved de næsten alt : )

Om den har blændskiver ved indsugningen også skal jeg ikke kunne sige, men det er også et sted der plejer være noget. Men start da med at kigge efter de 2 ting inden du gør noget. Min er også en droslet udgave der er importeret fra england, men den har ingen begræsninger

• #5   20. dec 2011 OK... læste netop noget på et UK forum omkring lågene/toppen af karburatorerne.. der stod det beskrevet som at der sad nogle stop i toppen af karburatorerne som rent faktisk kunne fjernes - dog med forsigtighed, da det vist ikke er meningen ... Kan det have noget på sig?

• #6   20. dec 2011 Jeg har også læst det et sted, men ikk detaljeret hvad det er der præcis skal fjernes.

Kommentér på:
Tysk ZX9R 98HK - drosling??!!

Annonce