799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

løber benzin ved benzinhanen ? løber benzin ved benzinhanen ?

Hej mcg..

Jeg har lige købt mig en gxs750f der er sat i vinterhi..

Den er tanket helt i top, virkelig tanket smiley

Den er sat på centerfod, men der løber dog stadig lidt benzin ud ved hanen et sted..

Der er ikke noget at se på jorden så ikke ret meget..

kan jeg have tanket den for meget op ??

GODT NYTÅR

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løber benzin ved benzinhanen ?
  • #1   31. dec 2011 Der er som regel en overløbslange, men den plejer at være ført ned til bunden af motorcyklen. Kommer det ud af en slange?

• #2   31. dec 2011 Hej Lasse

Kan kun se det løber ud der hvor den sidder, det er rimelig kompakt..

Har ikke lige lagt mærke til det var der da jeg købte den, der var den tanket lidt over halvt op
    ja det løber ned af kåben smiley

• #3   31. dec 2011 Det lyder ikke helt rigtigt må man jo sige, du må jo lige have lavet lidt plads og tørret af, så du kan se hvor det pibler frem, er jo nok enten den dårlig pakning eller slange. Sikkert nemt at skifte.

• #4   31. dec 2011 nej lyder lidt forkert smiley Skader desværre lakken lidt..

Jeg har intet værktøj, men må se når den kan komme ud og trille igen om jeg kan få hjælp til at få det lavet smiley

• #5   31. dec 2011 Hvis den fortsat drypper i morgen, så er det ikke noget så simpelt som overløbet!!!!

• #6   31. dec 2011 Den har dryppet i den tid jeg har haft... ca en uge..

• #7   31. dec 2011 Det ved de på Katana-forummet, det er tit man ser de gamle Férer der har benzinspor ned fra benzinhanen

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #8   31. dec 2011 Formoder du mener en GSX750 F.
    Typisk fejl på dem er benzinhanens pakninger, men få straks stoppet drypperiet ellers ødelægger du din kåbe. Den kåbedel er næsten umulig at finde brugt netop pga. den fejl.

• #9   31. dec 2011 Søren: ja har set det på andre, det er bare en ny pakning der skal på den ?

Har ikke selv værktøj somsagt, kan jeg bare stoppe det til med en klud til jeg kan komme ud på vejene igen og få mekaniker til det ?

Skal også have skiftet olie og filter når sæsonen kommer smiley

• #10   31. dec 2011 Kunne godt lyde som om at der er en utæt pakning i benzinhanen. Der findes reperationskit (indeholdende bl.a. nye pakninger) til benzinhaner, hvis du ikke vil ofre en ny ... smiley

• #11   31. dec 2011 Er det ved hanen? og ikke ved tankmåleren?

• #12   31. dec 2011 der er sådan en man kan dreje der hedder; on, reserve og prime.. Den står på on

vced den det løber

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

#13   1. jan 2012 Det reparationssæt der findes er noget lort, noget uoriginalt som ikke passer 100% og hvis du køber en ny original benzinhane vil du straks fortryde du har købt en Suzuki. $$$
    Jeg klarede det ved at adskille benzinhanen og rense alle dele i WD 40 og smøre alle gummiflader med silikonefedt. Det virkede meget bedre end at bruge reparationssættet da gummidelene i dette passede for dårligt.
    Du skal altså passe på ikke der komme benzin på din kåbe, jeg ville straks pille den side af kåben da plastiken bliver skørt ved at bade i benzin.

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

#14   1. jan 2012 Og godt nytår forøvrigt.
    Skål...
    Nu er vi rykket lidt tættere på sol, varme og hyggelige træf.

Kommentér på:
løber benzin ved benzinhanen ?

Annonce