{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.038 visninger | Oprettet:

Martin Lund S
Martin Lund S
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 13

Olie til honda cb400f årg 1975 {{forumTopicSubject}}

Hej

Er lidt i tvivl om hvilken olie jeg skal fylde på min honda cb400f årg 1975, den bruger ikke olie (forhåbentlig ikke, har lige købt den smiley )

Er sikolene super 4 10w-40 fra mc nøglen fin nok, eller ville i vælge noget andet ???

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olie til honda cb400f årg 1975
  • #1   1. feb 2012 Olie er et religionsspørgsmål smiley Jeg ville ikke være bekymret for at bruge den, jeg brugte selv 10w-40 fra louis, og det fungerede upåklageligt.

• #2   1. feb 2012 Tillykke med din CB 400F. Har du fået lagt billeder op af den ???

Men her er en manual til din cykel. part 1
    (link fjernet)

Part 2
    (link fjernet)

• #3   1. feb 2012 God stil der smiley

• #4   1. feb 2012 Det var meget fornemt, du skal have mange tak Kristian. Jeg tager nogle billeder lige så snart vi får lidt bedre vejr.

• #6   1. feb 2012 Hej Martin.
    Selv tak. Det er en hjemmeside jeg selv har brugt til mine tidligere CB 500 og CB 550 F Der er også part liste der kan give dig strl og nr på alt på din cykel.
    Siden hedder www.honda4fun.com er på italiensk og har massere af de gamle honda´er med manualer og værksteds håndbøger/splittegninger.
    God fornøjelse.

• #7   1. feb 2012 Som Hans Henrik skriver mineralsk 10w40 så er der ingen problemer...
    Der er nogle der har oplevet problemer med glidende kobling efter at have hældt syntetisk olie på sådan en...

• #8   1. feb 2012 Ja man skal holde sig til den type olie som motoren er bygget til

• #9   2. feb 2012 Go'e gamle Castrol.

Castrol fremstiller stadig olier efter gammeldags metode til classikere, veteraner og andet godtfolk. Du kan altså få en olie der er magen til den man brugte i f.eks. 1965.

Du skal have fat i dem her der har salget til private. De har også forhandlere rundt omkring. De skal bare vide hvilken MC du har og årgangen, og så får du en liste over hvilke olier der kan bruges hvor. Jeg stak dem nogle russiske specifikationer - på russisk, og de havde dem i tabeller og kunne lige oversætte det til "castrolsk".

Vantage ApS
    Damsholtevej 11
    2970 Hørsholm

Tlf. +45 48 28 18 87
    Fax +45 48 28 18 96
    castrol@vantage.dk

Kommentér på:
Olie til honda cb400f årg 1975

Annonce