Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger sæt til at lave o-ringe selv?
  • #1   2. feb 2012 Jeg lytter lige med her

• #2   2. feb 2012 sanistål havde det også da jeg stod i lære der for 15 år siden... mon ikke de stadig har det..

• #3   2. feb 2012 Jeg har sådan et sæt. det er fint hvis man skal lave remme. men hvis det er til oringe i motore og lign så er det noget bras. man kan sagtens svejse ringen sammen men at fjerne den overflødige svejsning det er umuligt (bemærk at jeg ikke skrev nærmest umuligt)

og til den pris o-ringe har så er det spildt energi smiley

• #4   2. feb 2012 du kan få et helt sæt i Harald nyborg til 49 kr

Og ellers har Randers Teknisk forretning alle str og former til få kroner smiley De levere over hele landet

• #5   3. feb 2012 Tak for jeres svar, jeg var ikke klar over det var "snor" der skulle søges på..

• #6   3. feb 2012 Vi har også sådan et sæt på arbejde. Man smelter enderne sammen, og som før skrevet, så bliver der en forhøjning efterfølgende. Det virker fint til trækremme mm. Men som paknings-oringe i små dimensioner er det no go.

• #7   3. feb 2012 Det er til indsugningsmanifolderne på Guzzien (ml. topstykke og karburator). I stedet for det originale gummi har jeg købt et par lavet af Delrin. (Eftersom jeg kører med K&N filtre er karburatorene ikke længere understøttet af luftfilterkassen bagtil, med manifolder lavet af Delrin slipper jeg for at karburatorerne hænger og vibrerer unødigt. Håber det giver mening;-).

Men de medfølgende O-ringe passer af H til - så derfor...

Var ikke klar over at enderne skulle varmes sammen (regnede med lim).

Tak for jeres input...

Kommentér på:
Søger sæt til at lave o-ringe selv?

Annonce