1.252 visninger
|
Oprettet:
Hvordan får jeg vandpumpen af??! {{forumTopicSubject}}
Hey mcg!!!
Jeg er ved at pille vandpumpen af r6 eren. Den er skilt ad nu. Men jeg kan ikke få den inderste del af... Nogle forslag?
Nordskov
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 348
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 724
Hvordan får jeg vandpumpen af??!