{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.448 visninger | Oprettet:

Varmehåndtag kaput? {{forumTopicSubject}}

Er der én, som har en manual til nogle "Hot Grips"?

Jeg har købt denne kværn sidste år:

http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39704

Men der kom aldrig varme i håndtagene, og jeg fik ikke lige gjort noget ved det indenfor garanti-perioden (MC købt hos forhandler). Jeg tilskrev det en meget svag, gammel akkumulator, men nu er den skiftet, og da jeg gerne vil ud at køre snarest muligt, må jeg jo hellere se, om jeg kan få liv i varmehåndtagene..

Hvordan skal jeg stille/tænde den? Er "start" til at give dem et ekstra "skud" varme, i forbindelse med opstart, eller skal de stå på "start", når jeg starter MC'en eller hur?

.. Håber da ikke, at jeg bliver nødt til at skifte dem, for jeg lunede mig ellers godt ved tanken om varme i håndtagene... Det hører sig næsten til på sadan en gammel touring maskine...

Anyone?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varmehåndtag kaput?
Kommentér på:
Varmehåndtag kaput?

Annonce