Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zx6r går ujævnt i lave omdrejninger
  • #2   24. feb 2012 lave omdrejninger ? 9000 er godt nok kun lige over tomgang smiley
    men det kan være alt fra stramme ventiler til tændingsfejl , toppakning og falsk luft
    kør på værksted hvis du er tvivl om hvor du skal starte med at kigge efter problemet

• #3   24. feb 2012 øhhh tror nok han spørger herinde fordi han er i tvivl

• #4   24. feb 2012 Lugter af at den skal have noget karb sprit eller måske en karb synkronisering.. De Ninjaer har nogle følsomme karbonader...

• #5   25. feb 2012 ja det er lidt noget snavs med det, men lyder ikke som om det er noget jeg selv skal gå i gang med, som jeg frygtede. men super med noget mulig brugbar info smiley
    Nogen nær viborg, der skulle have lyst til at tage en kikker på den, er selvfølgelig velkommen. kunne være at vi kunne komme tættere ind på problemet, for om den måske skal en tur forbi værksted, eller om det kan lade sig gøre selv smiley

• #6   25. feb 2012 9000 er ikke lave omdrejninger, men hvis det er op til omkring 4000omd/min, så trænger karbunader sikkert til en synkronisering. Det er ikke svært (med det rette værktøj). En kammerat havde engang sådan en. Den skulle synkroniseres for hver 4000km.
    Køb et synkroniseringssæt eller lav dit eget smiley

• #7   25. feb 2012 Jeg takker for svar. det kan også være at det er op til de 6000, ved at være et par måneder siden at den har været ude at rulle sidst. men vil det helt sikkert se om jeg kan få lånt et synkroniseringssæt, og se om det kan afhjælpe problemet

Kommentér på:
zx6r går ujævnt i lave omdrejninger

Annonce