Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremsevæske
  • #1   29. mar 2012 ja,det er det samme.

• #2   29. mar 2012 ja der står også fx. DOT4

• #3   29. mar 2012 Ja det er det

• #4   29. mar 2012 dot 4 eller 5.1 er det du skal fylde på, også bare køb en lille beholder, bremsevæske suger vand til sig, så når du først har haft åbnet beholderen så er det stort set lige til at smide væk resten.
    Gjorde den fejl da jeg skulle til at lave bremser, købte en 1L dunk, brugte under 100ml, så er resten til at smide væk

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Emner: 6 Svar: 188
    #5   29. mar 2012 Det er rigtigt at bremsevæske optager kondensvand, men jeg mener nu kun det er når det bliver brugt i et bremseanlæg (opvarmning/afkøling). Jeg tror ikke at det Du har opbevaret i en dunk ved konstant temperatur, optager kondensvand.

• #6   29. mar 2012 Det optager også kondens ved alm opbevaring, ligeså snart man åbner beholderen..

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

#7   29. mar 2012 Opstår kondens ikke ved temperatur-forskel?

• #8   30. mar 2012 Det er ikke pga kondens der kommer vand i bremsevæsken, eller kan det self også være, men bremsevæske suger vand ud af luften (fugt), så det sker altså også når det bare står i beholderen (som har været åbnet).
    Derfor køb små beholdere i stedet for smiley

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

#9   30. mar 2012 Jo, men jeg tænker bare på hvad de gør på autoværksteder, hvor de køber det i 5 l. dunke. Jeg forstår godt at det optager vand fra omgivelserne, men er det ikke meget begrænset i en lukket beholder, da det jo er begrænset hvor megt luft der at suge vand fra.. Bare en tanke.

• #10   30. mar 2012 på mit arbejde har vi det i sådan en tappe beholder, så der kommer ikke noget luft ind i den, før væsken forlader beholderen.
    Og nu laver en mekaniker sikkert bremser et par gange om ugen, de fleste mc folk skifter nok ikke engang væsken hvert 2 år som man burde, og kommer din "nye" bremsevæske til at stå så længe, så er den ikke god.

Kommentér på:
bremsevæske

Annonce