{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.180 visninger | Oprettet:

Suzuki VS800 Intruder, benzinpumpe {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min søsters VS800 driller ind imellem ved start, det virker som om den ikke får benzin. Som det ofte sker, er der indkøbt en ny pumpe, før der er fejlsøgt på den gamle smiley
Der kommer først spænding til pumpen, når starteren aktiveres, i modsætning til min FJ1200, der sættes spænding på pumpen samtidig med tændingen, så der opbygges tryk før start.
Kan nogen hjælpe, har jeg en opgave i styringen af pumpen, eller er det normalt for modellen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki VS800 Intruder, benzinpumpe
  • #1   8. apr 2012 Hvis du hitter en Clymer VS 600-800 manual står der en regulær testprocedure for benzinpumpen på disse dyr!

  • #2   9. apr 2012 Hej Knud, tak for input, har siddet med næsen i diagrammet hele aftenen (det er altså lidt langhåret at gennemskue).
    Det ser ud som om, der er en fejl i pumperelæet, måske en diode der er stået af, for pumpen skal starte så snart der kommer tænding på. Arbejder lige videre med dyret i morgen.


  • #3   9. apr 2012 ja , man skal tygge lidt på de anvisninger. Min erfaring er at pumperne som enheder er fantastisk solide, og at det som regel handler om strømmen til dem.

    Intruderen er med sit elegante design smuk, men der er også masser af steder, hvor man kan klemmer ledninger, så prøv først at måle dig vej tilbage. Du har godt nok en ny pumpe, men det er sgu da træls at skifte uden det hjælper:-)


Kommentér på:
Suzuki VS800 Intruder, benzinpumpe

Annonce