1.001 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
CBR 600 F4 startproblemer ved korte pauser CBR 600 F4 startproblemer ved korte pauser
Hey folkens
Jeg har en F4 fra 99 (m karburator) som har lidt startvanskeligheder af og til.
Jeg oplever det en gang i måneden, og det er altid efter at jeg lige har stoppet den, fx for at tanke.
Den kommer altid i gang igen, men det er efter at have arbejdet 3-5 minutter med starteren, både med fuld gas og uden, aldrig choker.
Jeg kan ikke finde nogen sammenhæng, for som oftest starter den bare, og jeg mærker det heller ikke efter nogen bestemt slags kørsel.
Idéer?
0 synes godt om
maj 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 233
Så næste gang jeg har splittet karburatorerne ad så skal jeg indstille svømmeren?
maj 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 233
Jeg kom frem til at problemet opstod efter at maskinen var kørt godt varm, og at den så blev slukket lige efter jeg havde parkeret. Fik den lov til at køre stille og roligt eller stå i tomgang et par minutter inden jeg slukkede var der ingen problemer. Gjorde jeg det ikke kunne jeg arbejde med starteren nogle minutter, og så ellers få et ordentligt brag fra udstødningen, men efter følgende ingen problemer under kørsel.
Løsning: Karburatorer blev synkroniseret og tændrør udskiftet da maskinen alligevel skulle til mek.
Så skulle andre der søger på samme problem få den;) Og tak for hjælpen!
CBR 600 F4 startproblemer ved korte pauser