{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

Pakdåser Harley Davidson {{forumTopicSubject}}

Har rodet mig ud i noget værre noget. Skulle skifte rem på min brors harley, da remmen var sprunget. Jeg kunne se at skjoldet var fyldt med olie, så må hellere skifte pakdåserne til motor og gear. Men for fanden hvor er det noget pis at skille ad. Hvordan får jeg det sidste af koblingen af? Skal det tages af med aftrækker? Og hvad med remhjulet til venstre? Nogle gode tips til at holde det, mens jeg løsner?

http://imageshack.us/photo/my-images/40/imag0189gr.jpg/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pakdåser Harley Davidson
  • #1   17. apr 2012 Det skal tages af med aftrækker...


    men er det ikke en shovel head motor 1200- eller 1340 ?
    jeg
    mener der er smøre/ ånde røret til den primer kæde der originalt sidder der, og mener det skal lukkets af, hvis der monteres rem..
    det er sådan jeg husker det på den model..(er ikke 100% sikker )
    hvis jeg husker rigtig
    så kan du skifte alle de dåser du vil. og så kommer der olie ind i det skjold alligevel hvis det ikke er lukket af ,


    mvh


  • #2   17. apr 2012 er ret sikker på at olien kommer fra gearkassen og ikke motoren for inde bagved remhjulet foran sidder generatoren

    og der skal som nævnt bruges en aftrækker og møtrikken har links gevind og hvis der stadigvæk er kæde på kan du bruge bagbremsen


  • #4   17. apr 2012 Tak for svar! Det er en 1200 shovel. Har fået møtrikken af, mangler bare at tage den krans/stang af der holdte koblingen. Hvad angår det smøre/åndehul må jeg lige se på. Olien i skjoldet var godt tyk og sort, så mon ikke det er gearolie. Ellers nogen der har gode råd/ evt guides på nettet. Kan ikke rigtig finde nogle videoguides/manualer...

Kommentér på:
Pakdåser Harley Davidson

Annonce