{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shoi Raid ll Interphone?
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #1   22. apr 2012 Du bruger fullface monteringskittet - splitter hjelmen fra hinanden og får lavet plads til ledninger, højtalere, mikrofon mv. Monteringen af F5-unit på siden af hjelmen foregår enten vha. fastgørelse (skrue) eller en lim-pad (M3), hvilket jeg vil anbefale til din hjelm (altså M3 lim-pad). Sæt den nu i venstre side!! Højtalerne er meget små/flade og finder plads i alle hjelme. Der medfølger velcro-pads, som du sætter lige der hvor øret befinder sig, herefter mont. du højtalerne. Du skal sikre dig at højtalerne sidder præcis ud for dine ører... alternativt vil du få en *dårlig* lyd/kvalitet. Prøv evt. hjelmen uden alt dit "inder-gejl", op med en finger og find punktet - marker - og sæt velcro på bagefter. Hvis du synes at højtalerne sidder for stramt/tæt på dine øre, så kan du med fordel "varme" det sted hvor monteringen skal foretages (læs: gøre det tyndere) - hvor du uden problemer godt kan sænke/gøre plads til højtalere med 2-3mm - hvilket kan gøre en stor forskel ift. komfort. Måske synes du at det hele virker uoverskueligt, men tro mig, det er faktisk nemt og ligetil... Du finder mange Youtube videoer med div. monteringer - og du kan blot søge på Interphone og fullface helmet mount - og det betyder intet om det er F2, F3, F4 eller F5.. det er samme princip ift. montering.

God fornøjelse! smiley

• #2   22. apr 2012 Tusind tak for svaret gtr1400! Så må det jo kunne lade sig gøre...

Kommentér på:
Shoi Raid ll Interphone?

Annonce