{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjullejer skal ud
  • #2   2. maj 2012 Start med at skille det HELT ad. og tag så nogle gode billeder smiley

    Det er langt det bedste først at bruge vold når man har fjernet låseringe og lign..


  • #3   2. maj 2012 Lille problem = lille hammer
    Stort problem = stor hammer
    he he, nej ved ikke lige helt, men det på det foreste ligner lidt noget a la kranken på en cykel, så måske er der gevind i ????


  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   2. maj 2012 Hej igen.

    Ja det er selvfølgelig låseringene jeg har problemer med at få af - den detalje glemte jeg lige smiley

    Findes der værktøj til det? For og bag ser jo noget forskellige ud, og jeg synes kun at kunne finde hjemmelavet værktøj når jeg googler det... så er alternativet at banke dem ud af deres gevind og så få fat på nogen nye?


  • #5   2. maj 2012 Kunne du ikke oplyse lidt mere om hvilken model det er til.
    Som jeg husker det er der ikke låsering, men kan huske nogle af de gl. honda brugte en alulås der blev skruet ind i navet.


  • #6   2. maj 2012 Så først nu dit billede.
    Du må for guds skyld ikke slå dem ud, de er lavet af aluminium og skal drejes ud og det er alm. højre gevind.
    Du må lave et værktøj til det, den der sidder i forhjulet kan nogle gange forsigtigt slåes ud på kanterne, men forsigtigt ellers kværner du det hele.
    Måske lidt varme var en god ide først!


  • Michael R
    Michael R Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   2. maj 2012 Hej Jan.

    Hjulene er fra en 82/83/84 cb750.


Kommentér på:
Hjullejer skal ud

Annonce