766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ian P
Ian P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31

Dæk til Ducati Monster M600 Dæk til Ducati Monster M600

Hej Galleri,

Eftersom min MC efterhånden ligner noget der har slicks på, vil jeg meget gerne snar have skiftet dæk. Spørgsmålet er blot hvilket mærke? Jeg har intet forstand på dæk, så håber på at jeg får hjælp af jer.

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk til Ducati Monster M600
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.719
    #1   11. maj 2012 Michelin Pilot Road 3 eller Bridgestone BT-023 er vist oplagte valg.

• Ian P
    Ian P Tilmeldt:
    sep 2009

#2   11. maj 2012 Jeg har kigget på en Michelin Pilot Road 3 som får ret gode karakterer på daektest.dk, er der nogen som har erfaring med det dæk?

• Ian P
    Ian P Tilmeldt:
    sep 2009

#3   11. maj 2012 Tak for svar Sajmon, du nåede lige at svare inden mit eget forslag. Jeg giver Michelin et skud.

• #4   11. maj 2012 Road 3 er et kanont dæk. Jeg hælder dig mere til Bridgestone BT-023 da de bare passer mig perfekt. smiley Men det er en smagssag.
    Held og lykke med det uanset hvad du vælger.

• #6   11. maj 2012 Har en kammi der kører på road 3,på en monster 900, og han er rigtigt godt tilfreds.

• #7   1. feb 2017 Dæk er religion. Helt ærligt et der ikke mange direkte dårlige mc dæk længere. Du skal købe dæk efter dit kørsels mønster. Fx ønsker du dæk med meget greb og gode til sving og evt lidt track days skal du have fat i den type dæk. Er det ligeudkørsel og mange km skal du gå efter denne type dæk. Du må nørde dig igennem test og anmeldelser. Det rigtige dæk er meget vigtigt for hvordan du oplever din mc. Heldigvis er de fleste anerkendte dæk mærker efterhånden blevet så gode at de fleste dæk kan lidt af det hele. Nu er monsteren jo ikke just en touring så jeg vil da forslå noget italiensk som fx pirrelli diablo... Billigt godt italiener dæk. Eller Michelin pilot power... Men igen der er så mange og vælge imellem. Køb det der er på tilbud på de gængse dæk sider. Priserne svinger voldsomt når de skal have en sending solgt hurtigt.

Kommentér på:
Dæk til Ducati Monster M600

Annonce