{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fandt billige dæk
  • #1   18. maj 2012 det synes jeg nu ikke.

• #2   18. maj 2012 Jeg har lige sat nye dæk på min for 1350 kr og jeg monterede dem bare selv nede i min klub, over en kop kaffe. :o)

• #3   18. maj 2012 det er vel cirka prisen. tror ikke det er speicielt billigt .

• #4   18. maj 2012 Men en dejlig overskuelig hjemmeside. Det var der nogen der kunne lære af...

• #5   18. maj 2012 Joow, det kan godt gøres noget billigere..

• #7   18. maj 2012 men igen, han skal jo også leve

• #9   18. maj 2012 Det skal du jo sige, eftersom det er din søn der sælger dem.
    Men nej, det er ikke billigt. Nærmere normalpris for dem der har fundet internettets glæder.

• #11   18. maj 2012 Hans Henrik: Køber man fra den side handler man ikke i Danmark.

• #12   18. maj 2012 Og så skriver han normalprisen er 3.865,-
    Hvis det er listeprisen herhjemme i dk, kan det vel ikke undre nogen, at der købes dæk i udlandet.

• #13   18. maj 2012 Hans Henrik.
    Godt link. Der fandt jeg lige et bagdæk til min nummer til 961kr (billigere en dækonline) :0)

• #15   18. maj 2012 Hold da op folk er positive herinde....
    Ja det er rigtigt at priserne herhjemme er noget helt andet end i Tyskland, men sådan er det vel med alting? Der medfølger også en form for service når man køber hos en forhandler herhjemme..

Hans Henrik:
    Dækonline har intet med Danmark at gøre bortset fra ".dk", de har adresse i Hannover.
    Og det er ikke værkstedets skyld at der er alle de afgifter osv. herhjemme.
    Faktisk er dækonline's priser i nogle tilfælde mindre end et værksteds indkøbspriser.

• #16   18. maj 2012 Lasse: Der hvor det går galt i denne tråd, er at din far reklamerer med noget de fleste af os kan finde billigere.
    Men ja, i forhold til danske priser, så er det et godt tilbud du har. Og synes det er modigt af dig at starte værksted i dagens Danmark, og håber su får stablet en god forretning på benene.
    Men det jeg ikke forstår, er hvorfor danske værksteder ikke også benytter sig af udlandets tilbud.

• #17   18. maj 2012 Jesper ! ! ! nu er det alment kendt at jeg altid har slået på tromme for at støtte de danske forretninger og dermed danske arbejdspladser, det kan godt være at jeg står lidt for mig selv herinde hvad det angår, og det var det tilbud, lasse så har, som under danske forhold er billigt, de danske butikker ligge under for en pris der bliver sat af de danske impotører hvor der bliver betalt MANGE afgifter til den danske stat.
    Dermed ikke sagt at jeg ikke kan lide at spare penge, det kan jeg, men så er det mit forskruet hoved gerne vil bevare vores måde at have det på, altså sygehuse, læger som vi ikke skal betale til, og så prøve at bevare så mange danske arbejds pladser som muligt....
    He he jeg ved godt jeg er underlig, men sådan er jeg skruet sammen,
    Og tak for dit ønske om fremgang for lasse...

• #18   18. maj 2012 Kim S: Jeg vil også gerne støtte de danske forretninger, og har gjort det hvor det er muligt. Har tidligere benyttet mig af Søborg MC, og kunne godt finde på at køre til Espegærde næste gang jeg skal have noget lavet, jeg ikke selv kan klare.
    Men selv for danske uautoriserede værksteder, er der en del at hente ved at bruge udlandet som leverandør, frem for de normale danske. Det giver både hurtigere levering samt lavere priser (og højere fortjeneste).

• #20   18. maj 2012 Jeg købte gerne lokalt, men der er aldrig en skid på lager, så det skal altid skaffes hjem og i du betyder det som regel ca 1 uge, så kan jeg lige så godt bestille det i Tyskland, spare penge, få det hurtige og spare den ekstra køretur til forhandleren.

• #21   19. maj 2012 fint nok med billige udenlandske dæk, i skal bare være opmærksomme på at når de er rigtig billige kan de være flere år gamle end godt er

• #22   19. maj 2012 Billigt eller ej - det kræver stort mod og kaste sig ud i en branche i dyb dyb krise .. ?
    Jeg er selv "udlandshandler", men tilbage er to ting jeg ikke handler sydpå nogensinde, MC'en det siger sig selv .. og så dæk, dækkene vil jeg stå med i hånden, førend de kommer på min mc, og samtidig vil jeg ha den "support" om nødvendig, som det at handle dem her i dk giver.
    Stor respekt til dig Lasse for at starte op - og der er et "hul" i den krise branchen her lider under, go service og solidt arbejde, det huskes længe efter pengene er lagt på bordet .. bare husk, du skal gøre 180 grader omvendt af den etablerede del af mc branchen, hvor alt for mange værksteder / forretninger mere huskes for elendig betjening, og sindsyge særlinger, end det de egentlig skulle huskes for - service og arbejdet udført
    Held og lykke

• #24   19. maj 2012 OY05 det er så sand så sandt, god service og TID til at snakke med sine kunder, der skal virkelig lægges meget i både kundepleje og det arbejde man udføre, det skal spille 110% begge dele.

• #25   19. maj 2012 af alle de dæk jeg har skiftet og selv købt i tidens løb, det beløber sig vel på et par hundrede efter hånden, så har jeg ALDRIG set et tyskerdæk der har været ældre end et par år, det er også 16 og 18 tommer størrelser

men derimod har jeg set en kursist komme på sin mc, der lige var nyserviceret ved en forhandler som havde sat "NYE" dæk på, det var så 12 år gammelt og var revnet på alle leder og kanter.....

• #26   19. maj 2012 De store tyske og engelske forhandlere har uden tvivl en noget hjere omsætningshastighed af deres lagre end de danske forhandlere har.

Kommentér på:
Fandt billige dæk

Annonce