{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

savage hakker {{forumTopicSubject}}

Min suzuki savage er begyndt og lave nogle udsæt føles det til, den begynder at hakke og dør så mens man triller irriteret ind til siden, nogle gange nå man for den i fri gear kan man nå og redde den. Tændrør er nyt. Mistænker selv en tændspole eller dårlig forbindelse. Nogen ideer.? Den køre lige nu med 142,5 dyse til åben potte og KN filter i kasse. Lyder det nogenlunde rigtigt i andre der har dysset jeres ind.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savage hakker
  • #1   29. maj 2012 prøv at pille tændrør ud og se hvilke farve det er. da det kan give dig en ide om for fed eller mager blanding og hvis det ikke er det så mål med et multimeter om tændspolen virker som den skal.

det står i din værkstedsmanual hvordan man gør.

v.h
    nikolaj

• #2   29. maj 2012 der kan være forskel på en kold og varm tændspole, da den udvider sig ved varme og det kan være der der opstår en dårlig forbindelse.

- har også engang prøvet at min kørte som en pose nødder, det var så en vaccum slange der var faldet af.

• #3   30. maj 2012 kunne godt tænke mig og høre hvad størrelse dyser andre har i deres, med åbne potter på.

Kommentér på:
savage hakker

Annonce