Yamaha DT 175 vil ikke køre? {{forumTopicSubject}}
Som overskriften siger vil min DT'er ikke køre..
Købte den her for en lille måned siden, den havde ikke kørt i et par måneder der, men den sprang lige i gang og kørte som den skal.. Så tog jeg den med hjem og da jeg ikke har fået kortet endnu kører jeg ikke på den. Men jeg ville lige starte den en dag og køre ned ad grusvejen et par gange for at den ikke skulle stå og samle for meget støv.. Dette skete efter den havde stået stille i en uge, den havde været startet og kørt lidt på 3 gange fra starten af maj og så til i går hvor den bare gik død.
Jeg kørte ned af grusvejen og vender, der jeg så er tilbage mod huset begyndte den at gå mærkeligt og kunne ikke tage omdrejninger overhovedet. men den kørte tilbage til huset hvor den så gik ud i tomgang, prøvede herefter at starte den på kick starteren men den vil ingen ting, kunne så løbe den igang og der gjorde den præcist det samme med at gå dårligt og vil ikke tage omdrejninger.. Men her kommer det helt mærkelige, motoren slog en "skid" og gik baglæns, der jeg satte den i gear og ville køre op til garagen igen. kun et ganske kort øjeblik. og har ikke haft liv i dyret siden, hva kan der være galt?
Mvh. Michael Bay
aug 2007
Følger: 52 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.240
er ret sikker på det burde kunne gøre det... er de stadig problemer så skal du rense fødelinjen...
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 67
Men kan da godt være den skal ha noget friskt
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 240
den begyndte at gå ujævnt, gå ud osv. for til sidst og være umulig og starte, nyt tændrør og den kørte upåklageligt igen.
prøv og skift tændrøret. ved ikke om det er en typisk fejl på dem at de spiser tændrøret?
jul 2008
-jeg må købe et tændrør
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.667
det er en typisk fejl for 2-taktere der ikke får den dragt prygl den har krav på for at holde det rent
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 953
Hjælper et nyt tændrør ikke, kan du prøve at pille kaburatoren af og rense den igennem med trykluft. Hvis du piller ved justerings skruer, så noter hvor mange omgange de skal drejes ind, for at gå i bund. Så kan du komme tilbage til samme indstilling igen. Og tag billeder undervejs, så har du mulighed for at se hvordan tingene skal samles bagefter.
jul 2008
Yamaha DT 175 vil ikke køre?