{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Yamaha DT 175 vil ikke køre? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger vil min DT'er ikke køre..

Købte den her for en lille måned siden, den havde ikke kørt i et par måneder der, men den sprang lige i gang og kørte som den skal.. Så tog jeg den med hjem og da jeg ikke har fået kortet endnu kører jeg ikke på den. Men jeg ville lige starte den en dag og køre ned ad grusvejen et par gange for at den ikke skulle stå og samle for meget støv.. Dette skete efter den havde stået stille i en uge, den havde været startet og kørt lidt på 3 gange fra starten af maj og så til i går hvor den bare gik død.

Jeg kørte ned af grusvejen og vender, der jeg så er tilbage mod huset begyndte den at gå mærkeligt og kunne ikke tage omdrejninger overhovedet. men den kørte tilbage til huset hvor den så gik ud i tomgang, prøvede herefter at starte den på kick starteren men den vil ingen ting, kunne så løbe den igang og der gjorde den præcist det samme med at gå dårligt og vil ikke tage omdrejninger.. Men her kommer det helt mærkelige, motoren slog en "skid" og gik baglæns, der jeg satte den i gear og ville køre op til garagen igen. kun et ganske kort øjeblik. og har ikke haft liv i dyret siden, hva kan der være galt?

Mvh. Michael Bay

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha DT 175 vil ikke køre?
Kommentér på:
Yamaha DT 175 vil ikke køre?

Annonce