{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cbr 600 kører underligt
  • #1   2. jun 2012 Den køre kun på 2.cyl:)

  • #2   2. jun 2012 den går kun ud når jeg kører på motorvej. kørte din også dårligt fra 0-100 da den var istykker?

  • #3   2. jun 2012 der sidder også en trykudligning i tankdækslet, - altså et lille hul med sådan et stykke gummi i. Prøv næste gang det sker og linde tankdækslet så snart du holder stille og lyt om ikke den suger luft, altså du får vacuum i tanken.
    Anden mulighed kan være benzinhanen hvis du vel og mærke har en vacuumstyret på, enten utæthed på vacuumslangen eller membranen i hanen er blevet stiv (døjede jeg selv med på min gamle cbr600) Den fiksede jeg v. at tage tanken af og prøve og åbne for benzinen også suge, så kom der pludselig benzin, kørte så problemfrit resten af sæsonen. Men næste år måtte en ny ejer alligevel døje med det igen og satte anden benzinhane på.


  • #4   2. jun 2012 men når jeg begynder at køre kører den som om den aldrig bliver varm, men det gør den. altså den trækker rigtig dårligt hele tiden, og hvis jeg kører med en del gas i længere tid som på fx motorvej kørte 130 i 5-6min og så gik den ud ventede nogle minutter og så kunne jeg starte og køre 5-6 min igen hvor jeg så drejede af og kunne køre 30min med blandet kørsel på hovedevej, men den trak dårligt under hele forløbet og gør det stadig. har haft tændrør ude. og har haft bund skruen ude på kaburatore hvis der skulle ha været lidt skidt i karet eller noget.

  • #5   2. jun 2012 Vil skyde på dine karburatore skal renses en tur, evt svømmeren der er justeret forkert, eller hænger.

    Det kan self også være udluftningen i tanken der er stoppet, men tvivler,folk kommer altid med det forslag, men det har da vidst aldrig været det endnu smiley

    Ellers kig under tanken om der sku være noget i klemme... ellers kan det også være en tændspole der driller når den bliver godt varm.


  • #6   6. aug 2012 Når smiley vil da lige infomere om at det var dårlige tændtør (-: ses

Kommentér på:
cbr 600 kører underligt

Annonce