{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RACE potter
  • #2   12. jun 2006 Mange potter, bla dem jeg har hvor der på selve potten står: Not for road use... så ved man at fodgængerne har hørt en:)

• #3   12. jun 2006 Strada: Heller ikke løftede fingre fra fodgængere? Det har jeg allerede fået - endda så sent som i dag smiley Elsker når gamle mennesker kaster håndtegn smiley

Forresten - hvis nu man bliver kaldt til syn, så giver policen vel en, en bestemt frist? De slæber vel ikke en til den nærmeste synshal med det samme? Og hvad hvis man går igennem uden anmærkninger, betaler politiet så? smiley

• #5   12. jun 2006 jeg har selv købt potter på den engelsk ebay det er micron dem gav jeg 40 pund for + porto og de er ikke god kendt til gade brug. men min cykel blev synet med dem i fredags. mvh allan h

• #6   12. jun 2006 Jeg mente heller ikke selv det ville være det store problem, men heller spørge nogle "eksperter" i larm...
    Tak for hjælpen, nu vil jeg lige en smut på ebay....

• #7   13. jun 2006 Absolut ikke noget problem i det... men ha´for en sikkerheds skyld de orginale potter ligende i tilfælge af salg/syn.

og så skal det da lige siges at jeg faktisk engang har fået en løftet pegefinger af en betjent.. der var razzia, og han ville både høre omdrejninger og alt mulig, med der skete ikke en skid, så glæd du dig bare til at få det sat på.

Kommentér på:
RACE potter

Annonce