921 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

André r
André r
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Sv 650s motor probleme Sv 650s motor probleme

Jeg har et problem med min sv 650s (07). Min motor hakker nogen gange når jeg kører. De er som om den sætter ud i et 0.5 sek. En gang i mellem. Men der kan godt gå dage mellem den gør det.
Jeg har været nede hos en mekaniker med den. Men selvfølgelig da jeg kom der ned var det væk. Han satte pc på får at se om der havde været nogen fejl. Men den viste heller ikke nogen fejl.

Håber der en nogen der kan hjæpe med noget jeg kan prøve.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sv 650s motor probleme
  • #1   12. jun 2012 hvis den ikke har fået skiftet tændrør endnu kunne det være et rigtig godt sted at starte..

• #2   12. jun 2012 Sjovt du skriver det. Min gjorde fuldstændig det samme i går. Første gang jeg har oplevet det. Jeg kørte over et bump på vejen, og i sekundet efter tabte den moment i et nanosekund. Jeg undrede mig lidt, men det blev ved det.

• #3   13. jun 2012 Da jeg havde SV oplevede jeg det hvis der var kommet fugt i det forreste tændrør. (Et sæt nyt tændrør og evt en forskærms forlænger.

• #5   13. jun 2012 Tjek evt lige at støttebenet kommer helt op, havde et lignede problem med min, og efter at have bøvlet med det i 14 dage fandt jeg ud af at det var støttebenet.

• #6   13. jun 2012 Simon Ø, hvis den sætter ud på vej hen over bump, lugter det langt væk af en løs forbindelse! Start med at undersøge støttebenskontakten som der bliver foreslået.

• André r
    André r Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   13. jun 2012 Jeg har en anden potte på. Men har haft det fra start da jeg fik den og den har kørt 15000 før det startede.

Den har fået skiftet tændrør da den var til service. Godt nok sidste åre men kører kun ca 1500 om året. Men kan jo godt være det er jo vær at prøve

De med støttefoden ved jeg det ikke er for den gør det også nå den står på støttefod i frigear.

Kommentér på:
Sv 650s motor probleme

Annonce