{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

VFR Metallisk skurende/raslende lyd {{forumTopicSubject}}

Har lige fået nyt delcevic udstødning på min VFR. Det skulle svare til standard, men var meget billigere.. Jeg fik den monteret sort, af en automekaniker, men den har en del mislyde et eller andet sted fra. Havde en idé om af det var fordi center-støttefoden stødte imod collektorboxen, men når jeg tipper denne lidt ned imens jeg kører, er lydene der stadig væk.

Har i nogen idé om hvad det kan skyldes? Det er mest udtalt omkring 5000 omdrejninger, og jeg skal ikke kunne udelukke af der også har været lidt af det, før jeg fik skiftet udstødning - der har det måske bare været sløret af lyden fra mine hullede forrør..


Desuden er jeg i tvivl om, om den har mistet noget ydelse. Sidste år kunne jeg relativt let få den op på 235 km/t - i år har jeg ikke haft den over 225, trods gentagne forsøg.

Hvad der er blevet lavet siden sidste år er som følger: nye dæk, kældekit, tændrør, originalt luftfilter, udstødning, forgaffelfjedre..

Hvis jeg ikke husker forkert, så var de 235 måske endda med topboks monteret.

Tror i den har mistet ydelse, og hvis ja, hvad kan det så skyldes? Ventiler måske? Eller er det bare fejlvisning på speedo der er blevet mindre grundet nye dæk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VFR Metallisk skurende/raslende lyd
Kommentér på:
VFR Metallisk skurende/raslende lyd

Annonce