3.987 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

RIGTIG billige lejer her, men duer de til MC/MX? RIGTIG billige lejer her, men duer de til MC/MX?

Søgte lidt rundt efter hjullejer til min ny-anskaffede KTM 125 SX Crosser fra 2005, og jeg kan se den bruger 2x 6005-2RS lejer bagpå og 2x 6906-2RS foran... De først nævnte kan jo også købes i thansen, de forhandler dem fra producenten FAG. De sidst nævnte er også meget "almindelige" hjullejer som bruges til alt fra MC/MX til Bil (Toyota Carina E). Desuden sælger de også alt i pakdåser, og de har dem jeg skal bruge kan jeg se.

Siden er her:

www.b2b-shop.dk

De har god omtale på trustpilot, men jeg kan ikke rigtig se noget info om hvad deres lejer hedder, eller hvor de er produceret. Kunne de bruges som hjullejer til min crosser vil i tro, eller skal det være meget specielle lejer?

M.v.h. Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RIGTIG billige lejer her, men duer de til MC/MX?
  • #1   3. jul 2012 Så længe lejerne er produceret efter iso standarder burde det være det samme uanset hvad de hedder eller hvor de er produceret.

• #2   3. jul 2012 Hvis jeg skulle købe lejer så ville jeg gå efter SKF eller FAG. Det er dem vi har de bedste erfaringer med på arbejde. Vi har også købt nogle billige kina lejer. Som skulle have samme spec. som FAG. MEN de kunne desværre ikke holde så længe som de lidt dyre lejer.

Men ja det er super billige på den side.

• #3   3. jul 2012 Med mindre man synes det er skide sjov at skifte hjullejer ville jeg da sætte nogle ordentlige i når man alligevel har det skilt ad..

• #4   3. jul 2012 Kender nogen der kører gokart, de bruger kinalejer som de vasker ud for fedt, det giver vidst 0.1 hk, smører så med WD40 og kører et løb. De kostede dengang 1 eller 2 kr stk.
    Uanset hvilket mærke de bruger holder de kun 1 løb.

• #7   3. jul 2012 Ja det har du ret i hehe, så bare at nogle hjullejer til div. crossere koster op til næsten 200kr pr stk., og hvis de var gode nok dem her, så var der jo en del at spare alligevel. Nogen der har nogen gode billige sider med kvalitets lejer? FAG/SKF osv.?
    Thansen har 6000 lejerne, men 6900 lejerne har de ikke.

Fik lige svar fra b2b på mit spørgsmål:

Hej Thomas

Lejerne kommer fra Østrig og de er fremstillet i Østen.

Det er god kvalitet og vi sælger til andre der kører cross.

VH

B2B

Michael Hansen

Kommentér på:
RIGTIG billige lejer her, men duer de til MC/MX?

Annonce