{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Læremester søges i det sydjyske {{forumTopicSubject}}

Ok, jeg tænker ikke på en komplet uddannelse, men jeg leder med lys og lygte, efter "nogen" som kan lære mig lidt, om at skrue på mc.

Jeg søger en tålmodig "læremester" med et roligt sind, som kan bære over med "klodshans" og brænder for kvalitet i sit arbejde.

Jeg vil gerne passe godt på min 28 år gamle GS450 og kunne lave nogen ting selv, så som at stille ventiler, skifte kobling, rode ved det elektriske system og få renset alle stik og elektriske forbindelser, osv.

Om 2 år er den gammel nok, til at deltage i Oldtimer Løb og det ser jeg allerede frem til:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læremester søges i det sydjyske
  • #1   13. jul 2012 køb en værkstedsmanual en gs450 er en simpel mc at skrue på, og ellers læs så meget du kan om hvordan en motor fungerer det samme med elsystemet det er meget simpelt når man lige kommer ind i det.også spørg her på mcg der er en del af os der skruer i gamle mcer.

• #2   13. jul 2012 Fik taget min mine "skrue mødom" i dag, da jeg skiftede olie og ditto filter:-)
    Når sæsonen slutter, så vil jeg pille tanken af og kigge lidt nærmere på ledningerne og måske få skiftet benzinhanen, som er lidt snottet

Ellers er det kun alm. vedligehold, som skal gøres. Ville gerne have dobbel potte på med lidt mere lyd måske.

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 151
    #3   13. jul 2012 Søg evt på youtube. Der er mange rep. Videoer, men det er ikke så hyggeligt som at gå et par stykker og skrue.....

• #4   13. jul 2012 Hvor i Sønderjylland bor du?

Kommentér på:
Læremester søges i det sydjyske

Annonce