{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.443 visninger | Oprettet:

Fox V
Fox V
Tilmeldt:
10. apr 2006
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 30

Rizoma blinklys relæ {{forumTopicSubject}}

Hey alle

Jeg har lige købt mig en R1'er hvor der er monteret Rizoma nummerpladeholder og blinklys bagpå, men den blinker dobbelt hastighed.

Jeg har læst at dette kan skyldes at der mangler modstande, eller et relæ. og kunne forestille mig at den tidligere ejer derfor måske ikke har monteret dem korrekt, eller at der måske slet intet ekstra relæ, eller modstande er.

Er der nogle som kan give mig en dummy guide, i hvad jeg skal bruge ? og hvordan jeg monterer skidtet ?

Jeg kan se at man kan købe et Rizoma Blinklys relæ
http://www.bike-netshoppen.dk/product.asp?product=7852

Eller Rizoma modstande
http://www.bike-netshoppen.dk/product.asp?product=7855

Hvad er forskellen, og hvad er nemmest at montere ?

Det skal monteres på en Yamaha R1 fra 05, hvis det gør nogle forskel.

Mange tak for hjælpen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rizoma blinklys relæ
Kommentér på:
Rizoma blinklys relæ

Annonce