{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

CB 900 Bol dòr {{forumTopicSubject}}

Hejsa, håber på nogle råd, min gamle honda er begyndt at sætte ud indimellem.
Når den bliver startet op (kold), kører den på 2 måske 3 cylindre lyder det til, 5 - 10 sek. efter kører den som den skal.
Når man kører og holder en konstant fart, begynder den igen at sætte ud :(..
Andre gange kører den helt perfekt, nogle gode råd ti hvor fejlen kunne ligge???.
Har drænet karburatorerne, ingen vand i dem..
Fået nye tændrør, hjalp i 5-7 kilometer, derefter er det som før:(
Monteret 2 nye pulsgivere, eller hvad de nu hedder, den ene var defekt, da vi målte den igennem, så fik vi gnist på alle 4 men stadig kun indimellem.
Så nu tænker jeg så på at skifte tændspolerne, er der evt. nogle der ligger inde med 2 fejlfrie tændspoler til sådan en Bol`dòr, der er til at betale for penge??..

Mvh. Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CB 900 Bol dòr
  • #1   24. jul 2012 Evt. nogle der ligger inde med en kulholder til samme model??, den jeg har er der knækket noget af selve "styret" til det ene kul, så det kan sidde og rykke sig.
    Eller evt. ved hvor den kan købes fra ny???..


  • #2   24. jul 2012 Det burde du kunne finde hos enten davidsilverspares
    Eller hos Louis.de
    Ellers prøv at ringe til Lars fra touringshop.dk
    Han burde kunne skaffe det.


  • #3   24. jul 2012 Jeg kan godt hjælpe dig med 2 nye tændspoler, samt en kulholder til Ho 900, Send mig en pm hvis det har interesse.

  • #4   24. jul 2012 jeg havde samme problem tidligere, et råd når du nu alligvel skal ud og skifte tændspoler er at anskaffe nogen fra en cbr 600 eller 900 fra starten af 90èrne og op til en 98-00 stykker, de har en meget varmere gnist, som giver dig en meget bedre motorgang - jeg har selv gjort det og det er nok et af de billigste, men dog en af de bedre modificationer jeg har lavet.. og de kan fåes MEGET billigt på ebay.co.uk... det er en popurlær upgrade, også hvis du læser på sider som cb1100f.net

  • #6   25. jul 2012 jeg havde en 750 Bol D'or den gik også dårligt da jeg købte den. der var periodisk meget dårlig motorgang på de to cylindre. under 3000 kørte den altid fint.

    jeg fandt fejeln i et stik der sad oppe ved kronlejet hvor ledningerne bliver delt ud til de to spoler. der var dårlig forbindelse.


  • #7   25. jul 2012 Hej Morten
    Et problem kan også være dine tændrør hvis du køre med NGK kan godt give mange problemer, du skal skifte til Champion RA8HC eller Denso X27ESR-U de virker på vores


  • #9   27. jul 2012 Nye tændspoler, kabler og hætter ser ud til at have løst problemet, mange tak for hjælpen.

    Morten


Kommentér på:
CB 900 Bol dòr

Annonce