{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

martin d
martin d
Tilmeldt:
8. apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41

Cb 750 f2 fælge {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne ha' nogle nye fælge i enten 16 el 17 tommer til min cb750f2 - vil gerne af med de chromestar der sidder på nu. Det skal enten være støbte eller eger men helst støbte som Lester el. lign. Problemet er at jeg ikke kan finde nogen. KAn finde til de tidligere overgange med tromle og en skive foran men ikke med to skiver og skive bag på.

Nogen der kender til noget eller har noget klogt at sige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cb 750 f2 fælge
  • #1   31. jul 2012 Lidt billeder af ønske fælgene ku hjælpe. Mener 17 tommer er rimelig sjældne, vist noget med classic race, som kræver den størrelse... og mener du ik comstar?

  • martin d
    martin d Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #2   31. jul 2012 Jo jo comstar... Ku' også være 18" næsten alt andet end de der comstar smiley synes det er svært at finde noget.

  • #3   31. jul 2012 hmm.. kan sgu ik huske størrelsen, om det er de store eller små, som folk vil ha fordi de kræves til classic race.. Lester kan da findes, men voldsom dyre. Måske du hellere sku skifte forgaffel og andet, så du kan vælge mere frit. Af originale er vel kun comstar og dem med seks eger i par af to.

  • #4   31. jul 2012 Du burte kunne tage fra den gamle cb model de har tråde fælge..

  • #5   31. jul 2012 Eller skal du finde nogen PMV fælge

  • martin d
    martin d Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #6   31. jul 2012 De gamle er lavet med kun en skive og tromlebremse - så der funker ikke. Har overvejet at skifte gaffel men synes det er lidt ekstremt. PMV kender jeg ikke... Må Googles.

  • #7   31. jul 2012 Hej martin jeg har ikke hørt om 16" eller 17" lir fælge til F2-
    jeeg har haft mange racer hjul til de gamle cykler lester+bell+oz+henry ape
    dem sælger jeg i udlandet det er meget nemmere.har sendt en del til japan.
    pvm hjul koster over 10000 kr for 2 nye tomme der er også nogle der hedder fisher.
    Din passer hjul med bolldor-måske der er forskel på skiver det kan jeg ikke huske.
    de senere bolldor får andre skiver og nogle flere stempler.
    jeg har et sæt fælge som dem der sidder cb 1000 r de kaldes hvis banan fælge
    kan ikke huske om det er 16 eller 17"
    hvis du vil have lester kender jeg en som måske har et sæt men det er i orginal størelse.du kan tit finde lir fælge på classic-motorrad.de
    mvh kk


  • #8   31. jul 2012 Nå ja det er cb 1100 r de hjul passer på jeg har.
    de ældre cbere havde 2 skiver i andre lande -K7 og K8 havde tromle bag og 17"baghjul
    F0+F1 har egre hjul og skive bag + evt 2 skiver for men de er også 19" for og 18" bag-der skal du have gaffelben og kalibre med hjulet så vidt jeg husker-kan ikke huske om du skal skifte baggaffel.
    men du kan gogl det.kender en som nok vil sælge et F1 sæt.
    mvh kk


  • martin d
    martin d Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #9   1. aug 2012 Hej Karl. 18" ville egentlig også være ok. Er bestemt interesseret i de Lester eller andet skal bare helst passe bare nogenlunde :-). Ku' også være interesseret i de F0/1... Hvis du gider undersøg det ville det være over fedt - skal snart ha' nye dæk og vil være dumt at købe til nogle fælge der ikke passer smiley

Kommentér på:
Cb 750 f2 fælge

Annonce