Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LED lygte på 6 volt mc?
  • #1   8. aug 2012 den virker ikke, måske du kan klarer den med at ændre formodstanden, men det er ikke sikkert

• #2   8. aug 2012 hvorfor ikke bare en 6v led pære istedet?

• #4   8. aug 2012 Ændre på formodstanden, eller også skal du have en lille transformator på smiley

• #5   8. aug 2012 Jacob R

sidder der en seperat modstand i lygten kan den skiftes til en mindre

• #7   8. aug 2012 Jeg har ikke købt lygten endnu.

Hvor meget skal der egentligt til for at lave den om til 12 V?
    Det er en gammel totakter med kickstarter.
    Der skal selvfølgeligt nyt batteri og pærer
    Hvad med relæ og tænding osv?

• #8   8. aug 2012 allan er det fordi du har fundet en bestemt lygte med en masse dioder i, eller er det en lygte med en pære som kan skiftes? eks h4 eller noget? for så villle jeg da bare købe lygten og en 6v pære så du fri for alt det andet bøvlet noget og så koster det jo også det mere;)

• #10   8. aug 2012 Det er en baglygte. Har ikke fundet en specielt, men har set på nogle enkelte, som ikke koster alverden.
    Tror bare jeg holder den 6V og punger ud til den lygte jeg gerne vil have på, og smider en 6V pære i.
    Tændspoler osv skal jo også skiftes, så det kan bestemt ikke betale sig at lave den 12V

• #11   8. aug 2012 Det er ganske simpelt at ændre på formodstanden, som "like a boss" skriver.
    en step up converter er alt for dyr og pladskrævende.
    Der er mindst 2 modstande der skal ændres, en til lys og en til bremselys, de skal ca. have den halve værdi (ohm)
    Hvis du køber den og måler hvor mange milliampere den forbruger ved 12 volt, skal jeg nok regne ud hvilke modstande du skal bruge, bare skriv en pb. smiley

Kommentér på:
LED lygte på 6 volt mc?

Annonce