611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

CBR 600 omdrejningstæller fejl..? CBR 600 omdrejningstæller fejl..?

Hej derude.
Jeg oplevede i går da jeg var ude og køre en tur en omdrejningstælleren bare holdte op med at virke, og den dag virkede den ikke før jeg begyndte at køre.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad det kan være, og hvor der sidder nogle stik det evt. kunne være, som bare er faldet lidt ud.
Ps. da jeg slukkede cyklen i et kryds og startede den op igen, virkede den fint igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 600 omdrejningstæller fejl..?
  • #1   11. aug 2012 Hvis det er ligeså "smart" som på en F2er, - så skal du have hele kåben af, - røven og sidestykkerne, for at du kan tage frontkåben af, hvorefter du så kan komme til stik og ledninger bag ved instrumenteringen.

• #2   11. aug 2012 Man kan godt fjerne den nederste del i hver fald af kåben uden at skulle fjerne det bagerste. Skiftede kæde og tandhjul med en ven for en uges tid siden.
    Men tror du bare det er et løs stik når den virker igen efter man har haft slukket for den? smiley

• #3   11. aug 2012 Jeg tør sgu ikke sige det, - er meget lidt stærk i elektronik. Men nej, hvis det er sproradisk ude af drift, så er det næppe bare et et løst stik. Kan dog godt være en løs forbindelse i et stik. Vent til nogle af de gamle mænd herinde står op, - de har sikkert et brugbart bud smiley

• #4   11. aug 2012 Heh jamen tak for svaret ellers smiley

Kommentér på:
CBR 600 omdrejningstæller fejl..?

Annonce