1.030 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

GS 650 dræner batteriet. GS 650 dræner batteriet.

hey folkens,

Har tidligere haft oprettet et indlæg, hvor jeg forklarede, at min GS 650 Katana fra 83 havde dræbt 2 nye batterier. Der var nogle som mente at det var min ensretter og andre mistænkte at den havde et strømforbrug i slukket tilstand. Jeg har nu været forbi Erik Schnabel som har lavet ensretteren, den virkede som den skulle og han målte også om den havde et strømforbrug når den var slukket, det var heller ikke tilfældet..... Han mente vi kunne have været uheldige med batteriet, så vi købte et nyt og prøvede igen.

Med det nye batteri hoppede den i gang, og jeg kørte et par ture om eftermiddagen, den stod så stille i 5-6 timer, inden jeg kørte på job på nattevagt, her stod den ca. 8 timer, inden jeg kørte hjem. Fint med strøm til at starte. Da jeg vågnede ved 14 tiden kom jeg ud til MCén, og så var den næsten tør for strøm, starteren kunne næsten ikke køre rundt og lyset var svagt. Jeg prøvede at trykke på dødmandsknappen, som jeg havde aktiveret, da jeg kørte ind i min gård for ikke at larme, og jeg lagde mærke til, at det ændre på lysstyrken i displayet. Tænkte om det måske kunne være synderen? En dødmandsknap burde vel ikke bruge strøm eller hvad?

(Vi målte ikke med dødmandsknappen aktiveret hos Schnabel)

En lang smøre, men håber det var til at forstå...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS 650 dræner batteriet.
Kommentér på:
GS 650 dræner batteriet.

Annonce