Schuberts SRCS system og Interphone Schuberts SRCS system og Interphone
Jeg har gennem længere tid gået og kigget på en ny hjelm, da den første hjelm jeg købte for tre år siden, efterhånden har vist mig at jeg nok er og blir MCist for life
Derfor har jeg valgt schuberth S2. Skulle være markedets mest støjsvage mærke, det er den ene ting, og den anden er at de leverer en intercom dertil, som også indeholder en FM radio, Det gør alle jo efterhånden, af de dyrere hjelmmærker ihvertfald. Den tredje ting, som nok for mig var det afgørende, det er at i den Ny S2, der sidder antennerne til både bluetooth og FM radio, inde i hjelmskallen. Det skulle forbedre modtagerforhold væsentligt. Fed detalje
Mit spørgsmål ud i plenum går så på om nogen har erfaringer med om schuberts SRCS system kan kobles sammen med interphone's systemer ?? Fik oplyst i butikken at det jo er Interphone, som producerer Schuberts SRCS system. Hvis det er rigtigt, så kunne det jo snildt tænkes at interphone og SRCS kan kobles sammen via bluetooth.
Er der nogen der har erfaringer med at koble de to sammen ??
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
(Sorry at jeg ikke kan svare på dit oprindelige spørgsmål)
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
Jeg sagde at jeg MENTE, at det var Interphone, der producerede til Schuberth - og som Kim så rigtig siger, så er det Cardo. Så jeg beklager med en halv vind. Jeg er gået videre med dit spørgsmål og kan fortælle med sikkerhed, at SRCS-systemet kun kan arbejde sammen med andre Cardo-produkter. Håber du kan bruge lidt af de sidste "nyhedder".......elers ringer du bare på mandag.
Go' weekend.
;O)
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 640
Tak for erfaringerne
mar 2008
- Det var blot ment som det var skrevet : Facts på bordet . Iøvrigt kan man ikke som kunde, ubetinget, forvente at forhandlerene ved og kender ALLE detaljerne om alle deres produkter - men de kan (som du så høfligt og rigtigt tilbyder; hjælpe med at undersøge sagen hvis kunden ikke selv kan finde oplysningerne
Bo Sloth: Jeg mener bestemt ikke at SRCS kan sammenkobles med Interphone, HVIS der er et spinkelt håb, kunne det ske via en opdatering af systemet - men med mit kendskab til Schuberth, kommer den ikke til at kunne kommunikere med Interphone.
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
;O)
Inde på vfr.dk var der for et stykke tid siden et spørgsmål noget lignende. Der var der en bruger, der nævnte noget om en eller anden "dims", der kunne få to systemer til at arbejde sammen. Jeg skal forsøge om jeg kan finde ud af lidt mere.....eller om det også kun er en halv vind.
;O)
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 183
Jeg købte for nogle år siden S1pro bl.a. fordi der ville komme et samtalesæt men det kom aldrig til at fungere så det blev kaldt tilbage igen
Udover det er det vel Interphone Tribe du skal have fat i.
http://www.youtube.com/watch?v=ObyLkI3pjwg
maj 2009
mar 2008
Det Passer fint i både C2 - C3 og S2
maj 2009
mar 2008
Schuberts SRCS system og Interphone