905 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Schuberts SRCS system og Interphone Schuberts SRCS system og Interphone

Jeg har gennem længere tid gået og kigget på en ny hjelm, da den første hjelm jeg købte for tre år siden, efterhånden har vist mig at jeg nok er og blir MCist for life smiley

Derfor har jeg valgt schuberth S2. Skulle være markedets mest støjsvage mærke, det er den ene ting, og den anden er at de leverer en intercom dertil, som også indeholder en FM radio, Det gør alle jo efterhånden, af de dyrere hjelmmærker ihvertfald. Den tredje ting, som nok for mig var det afgørende, det er at i den Ny S2, der sidder antennerne til både bluetooth og FM radio, inde i hjelmskallen. Det skulle forbedre modtagerforhold væsentligt. Fed detalje smiley

Mit spørgsmål ud i plenum går så på om nogen har erfaringer med om schuberts SRCS system kan kobles sammen med interphone's systemer ?? Fik oplyst i butikken at det jo er Interphone, som producerer Schuberts SRCS system. Hvis det er rigtigt, så kunne det jo snildt tænkes at interphone og SRCS kan kobles sammen via bluetooth.

Er der nogen der har erfaringer med at koble de to sammen ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberts SRCS system og Interphone
  • #1   31. aug 2012 Hmm... Kan ihvertfald AFKRÆFTE at det er Interphone som er producent af SRCS systemet ! OM De kan "snakke sammen, må afgjort være et spørgsmål til enten forhandlere el. Importør af SRCS/Schuberth... (Ihvertfald hvis ingen herinde kan oplyse det ) smiley Producenten af Schuberths SRCS, er Cardo Og det er kompatibelt med deres øvrige produkter såsom scala rider I og Scala rider II m.fl.
    (Sorry at jeg ikke kan svare på dit oprindelige spørgsmål) smiley Men kunne da om ikke andet, supplerer med lidt facts smiley

• #2   31. aug 2012 .....og jeg er ham i butikken.
    Jeg sagde at jeg MENTE, at det var Interphone, der producerede til Schuberth - og som Kim så rigtig siger, så er det Cardo. Så jeg beklager med en halv vind. Jeg er gået videre med dit spørgsmål og kan fortælle med sikkerhed, at SRCS-systemet kun kan arbejde sammen med andre Cardo-produkter. Håber du kan bruge lidt af de sidste "nyhedder".......elers ringer du bare på mandag.
    Go' weekend.
    ;O)

• #3   31. aug 2012 Det var os bare et "service-spørgsmål" smiley Har ikke kunnet finde nogen oplysninger om det nogen steder, ej heller nogle erfaringer.. smiley Men hvis det er Cardo, så gir det jo selvfølgelig mening at det er dem der kan kobles sammen smiley

Tak for erfaringerne smiley Er ret sikker på at Interphone og SRCS ikke kan sammen så smiley I så fald, så er det et tilfælde..

• #4   31. aug 2012 James B: Håber ikke du opfattede det som et "angreb" på dig el.andre forhandlere.
    - Det var blot ment som det var skrevet : Facts på bordet . Iøvrigt kan man ikke som kunde, ubetinget, forvente at forhandlerene ved og kender ALLE detaljerne om alle deres produkter - men de kan (som du så høfligt og rigtigt tilbyder; hjælpe med at undersøge sagen hvis kunden ikke selv kan finde oplysningerne smiley
    Bo Sloth: Jeg mener bestemt ikke at SRCS kan sammenkobles med Interphone, HVIS der er et spinkelt håb, kunne det ske via en opdatering af systemet - men med mit kendskab til Schuberth, kommer den ikke til at kunne kommunikere med Interphone.

• #5   31. aug 2012 Kim.....haha...nej, nej......ro på. Det er det der er meningen med dette forum, at vi kan snakke, diskutere og søge oplysninger hos hinanden. Så jeg opfattede det kun positivt.
    ;O)
    Inde på vfr.dk var der for et stykke tid siden et spørgsmål noget lignende. Der var der en bruger, der nævnte noget om en eller anden "dims", der kunne få to systemer til at arbejde sammen. Jeg skal forsøge om jeg kan finde ud af lidt mere.....eller om det også kun er en halv vind.
    ;O)

• #6   1. sep 2012 Jeg har lige været et smut forbi RyMc og fik at vide at det nuværende SRCS ikke fungere med S2 men at Schuberth arbejder på en opdatering.

Jeg købte for nogle år siden S1pro bl.a. fordi der ville komme et samtalesæt men det kom aldrig til at fungere så det blev kaldt tilbage igen smiley

Udover det er det vel Interphone Tribe du skal have fat i.
    http://www.youtube.com/watch?v=ObyLkI3pjwg

• #7   2. sep 2012 Det nyeste SRCS skulle fungere med S2... Det skriver de da i hvertfald på deres egen hjemmeside.. Det gamle, som hedder SRC, det er nok det der ikke fungerer til S2.. Af hva jeg kan læse mig til på Schuberth's egen hjemmeside, så er SRCS helt nyt, og det passer i øvrigt til mange af de ældre hjelme... Men hva SRC systemet angår, så kan det være du har ret...

• #8   2. sep 2012 SRC / SRCS - Det er éet og samme system. Man "Startede" med at kalde det SRC-System - (Hvilket er det mest rigtige ) SRCS Står for: Schuberth-Rider-Communication-System. Derfor vil det også fremstå "forkert" at udtale det som SRCS-System (For så bliver "System" nævnt 2 Gange smiley

Det Passer fint i både C2 - C3 og S2

• #9   4. sep 2012 Tjek Schuberth's hjemmeside... Der står det omtalt som SRCS

• #10   4. sep 2012 I tidernes morgen har jeg selv udformet teksten på hjemmesiden smiley

Kommentér på:
Schuberts SRCS system og Interphone

Annonce