1.037 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kan jeg køre med dette??? Kan jeg køre med dette???

Hej. Min mc er mit eneste transportmiddel den næste måneds tid, men nu er den begyndt at tikke ret meget fra, tror jeg, ventilerne.
Jeg har forsøgt at optage en video så i kan høre den http://www.youtube.com/watch?v=gvpkqLiYuV8

Hvis det er til at høre noget - skader det motoren at køre med det her, for jeg har ikke råd til at få justeret den før næste sæson.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg køre med dette???
  • #3   12. sep 2012 HM, det lyder ikke bare som ventilspillerum, men nærmere som en knastkædestrammer - det skal du ikke køre med

• #4   12. sep 2012 Hmm det er måske lige i overkanten. Jeg ville ikke køre med det ihvertfald. Tager du chancen koster det måske en ny motor.

Måske du skulle låne de 2-2500 det koster, og ja så smadrer du da ikke noget, det kan vise sig at være en god investering, men lidt surt- ellers er det jo jernhesten og off.transp.

• #5   12. sep 2012 Godt lyder det ikke, men det er vel ikke stort værre end i sidste uge og så er idag vel ikke mere akut end igår. Men forhør dig hvad det koster hvis det kun er ventil just og så en egentlig klargøring til foråret. Mon ikke det kan løses.

• #6   12. sep 2012 Det lyder som om den må en tur til mekaniker (igen smiley )
    Thomas A - Det er begyndt i søndags efter en længere tur på motorvejen, så det er ikke noget den har gjort længe

• #7   12. sep 2012 Så ville jeg bestemt lade en mekanikker lytte, ventiler kommer normalt over tid.

• #8   12. sep 2012 Jeg triller forsigtigt over til mekkeren imorgen så må han lytte på den... Hvad koster det forskellige? Knastkædestrammer/ventiljustering

• #9   12. sep 2012 Omkring 3000 er mit skud

• #10   12. sep 2012 Om du kan køre med det? Nej da udskift den ødelagte knastkædestrammer Først så kan du smiley

• #11   12. sep 2012 3k for knastkædestrammer udskiftet? Tisseflutes... Men det må jo laves
    Ivan - Okay, det kan godt ske det kunne gøre tricket.. Det er bare første gang i de 3 år jeg har haft den at den har sagt sådan

• #13   12. sep 2012 Ja se det lyder jo bedre smiley Nu må vi se, jeg må futte over til dem imorgen. Så håber jeg bare ikke den dør i helvede på vejen

• #14   12. sep 2012 jeg syntes på ingen måde , det lyder som en knastkæde..eller strammer........ ...

mvh

• #15   12. sep 2012 Det er nok også svært at høre på videoen smiley Hvad er din vurdering Busa?

• #16   12. sep 2012 Som du selv siger............ det kan være svært at høre.

så vil anbefale dig, at finde ud af hvor lyden kommer fra, for ud fra det at finde fejlen.. og det kan du faktisk gøre rimelig nemt.. start mc.. sæt en stor skrutrækker rundt på motoren , imens du lægger dit øre til håndtaget, indtil du finder ud af hvor lyden kommer fra... lyden forplanter sig meget hurtig og kontant op igemmen skruetrækkeren, og du vil hurtig finde ud af hvor fra lyden kommer, og kan derved ude lukke visse ting.. osv osv..
    men pas på det larmer meget gennen skruetrækkeren...

mvh

• #17   12. sep 2012 3000 for ventil justering og knastkæde..

Kommentér på:
Kan jeg køre med dette???

Annonce