{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

Intruder VS 700, portning, boring osv ? {{forumTopicSubject}}

Hej MC gutter smiley
Har lige erhvervet mig en Intruder VS 700 fra 85', som jeg skal gå og skrue i her over vinteren.
Den skal have skiftet toppakninger, og her ved skifter jeg alle pakninger i motoren.

Da jeg er automekaniker og har lavet en gammel Opel Ascona B i stand, med ny motor, portet topstykke osv osv.
Så kom jeg til at tænke på, nu hvor intruder motoren er adskilt, er der så nogen der gør i at porte topstykkerne, bore cylinder op osv?

Og har det effekt noget mærkbart effekt at hente, som det har på en bil?
Det skal lige siges at dette er min første motorcykel, og er derfor HELT ny på feltet for MC'er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intruder VS 700, portning, boring osv ?
  • #1   22. sep 2012 Jeg kender ikke boring/slaglængde på den motor, men kan da tænke mig til at der kun er boringen til forskel på vs700 motoren og så vs750/800 motoren som har samme slaglængde. I så fald kan du måske bore den op til en 750/800. Det vil give dig noget mere moment, som du med sikkerhed kan mærke.
    En portning vil give en anelse hurtigere gasrespons. Ikke så relevant på en chopper, men når du alligevel har toppen af, så sker der ingen skade ved det.

• #2   22. sep 2012 Det er nok ham her der ved mest om VS´ere herinde