1.355 visninger
|
Oprettet:
Kobling - Problemer {{forumTopicSubject}}
Her på det sidste har jeg haft store problemer med min kobling, og ville gerne høre jer derude om i kender til problemet og hvordan det kan løses. (Der er tale om en CBR600)
- Hvis jeg starter motorcyklen, og den varmer op, tager koblingen, kan grebet godt blive siddende inde mod håndtaget.
- Når jeg kører i evt. 5 eller 6 gear og vælger at give den lidt gas, kan man køre at den ikke tager de omdrejninger den burde før 2-2,5sec senere. (En form for gas-forsinkelse)
- Samtidig er koblingsgrebet blevet strammere end jeg mener det plejer at være
Nogen der kan hjælpe?
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 83
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 83
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 83
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.796
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 83
Kobling - Problemer