Omdrejning går amok, ryger fra motor - udstødning Omdrejning går amok, ryger fra motor - udstødning
Hej alle!
Jeg har en Suzuki SV 650 s, som jeg købte i maj og har siden kørt 3000 kilometer. Den har kørt godt hele sommeren, men for 2mdr siden begyndte den at gå rigtig lavt i tomgang, og den gik ud med mindre jeg satte chokeren så den stod på 2000 omdrejninger.
Da jeg så efter en tur triller hjemad begynder min akropovic potte at slå helt vild meget, og efter den er blevet kølet af starter jeg den igen, det lugter og der kommer røg op fra hvor udstødningen går ind i motoren. Jeg slukker straks og sender den til reparation, hvor manden skifter koblingskontakt og sætter nyt batteri i. jeg kan godt mærke den kører bedre, men røgen fra hvor udstødningen går ind i motoren siver ud kommer stadig og omdrejningen går nu ikke for lavt, men den fiser rundt oppe ved 3-4000 omdrejninger hele tiden. MEGET FRUSTRERENDE.
Jeg er ikke den store reparatør, men kan det være fordi det er utæt nede ved pakningen, hvis der er sådan en, hvor udstødningen går ind i motoren. Håber i kan hjælpe mig lidt, reparatøren har ikke gjort sit arbejde, selvom det kostede 1800,-
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.389
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.173
Han har jo tydeligvis ikke prøvekørt den efter han har repareret!
maj 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
Jeg tænker også han skal have den igen - jeg kan simpelthen ikke forstå at han ikke har fattet mistanke, omdrejninger går amok og hvis han har haft den tændt i bare 1 minut har han kunne se røgen...
Omdrejning går amok, ryger fra motor - udstødning