Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glas til glasblæsning.
  • #1   4. okt 2012 http://www.clean-blast.dk/

• #3   4. okt 2012 Kan det købes hos mekonomen? Tak for det.

• #4   4. okt 2012 Puha kan kun købe 25 kg poser til 500 kr. Det er kun en motor blok så 25 kg er i overkanten

• #6   4. okt 2012 Har en hel sæk stående men bor på djursland :\

• #7   4. okt 2012 Steen. Jeg har lige en bekendt, der måske kan trylle noget frem, ellers er jeg med på den ide.

• #9   6. okt 2012 Nu var det olivinsand jeg kiggede efter for et par daage siden (og fandt) men jeg mener faktisk jeg også så midler til glasblæsning hos Biltema, hvis du har en sådan i nærheden.

• #10   6. okt 2012 De har det desværre ikke i biltema

• #11   6. okt 2012 Det ka ja dæleme ikke forstå. Som sagt er det efter hukommelsen, så du kan sagtens have ret. -Men har du været der rent fysisk ?, for desværre er mit indtryk af medarbejderne MEGET dårligt. I Aalborg er der kun éen person der har et godt kendskab til varerne. Lnagt de fleste aner jo ikke hvad de sælger. Desværre er Biltemas navne/beskrivelse af varerne heller ikke altid i overensstemmelse med de mest almindelige termer her i DK.

• #12   7. okt 2012 Nej var forbi i Odense og spørge ad. Her var svaret desværre nej, men en masse forskellig sand. Kan heller ikke finde noget i deres online katalog.

• #13   7. okt 2012 En anden mulighed er blæsning med natriumbicarbonat. Tilsyneladende sælges det bl.a. fra http://clemco.dk/produkter/64-natriumbikarbonat/ men måske er det det jeg har set hos Biltema.
    Det har jeg selv anvendt industrielt, til at fjerne bl.a. maling med.

• #14   7. okt 2012 Eller den bedste og letteste mulighed. Smid stumperne på bordet hos en der ikke laver andet smiley

• #15   7. okt 2012 -Enig og tilmed med garanti MEGET dyrere ,-)

• #16   7. okt 2012 Dyrere ..... Hvis man er for nærig til at smide de par hundrede. Så skulle man måske bare droppe projektet smiley

• #17   7. okt 2012 Der er vi så af forskellig observans, men sådan kan man jo være så forskellig.

Måske skulle du tænke lidt over begrebet og ikke nedgøre andre. Jeg er ikke helt sikker på jeg ved præcist hvilket beløb du mener det kan gøres for, men mener du omkring 200 - 300 så skal man ikke regne ret meget på det, for at indse, at han ikke nødvendigvis vil gøre det for at spare penge. Skal han ud at købe blæsepistol samt glas/bicarbonat er vi ret hurtigt oppe på dette beløb. -Og så går vi ud fra at han selvf. har adgang til en tilstrækkelig stor kompressor.
    Så er man netop nærig og måske doven smiley vil man få jobbet gjort ud fra en strikt økonomisk betragtning og kan kan man få det gjort til 200 - 300 kr, så skal de nærige netop vælge løsningen men at aflevere det hos andre.............

Der kan jo være flere årsager til at nogle af vi andre gerne vil gøre tingene selv. -Og det er jo sådan set det ophavsmanden spør omkring smiley

• #19   7. okt 2012 Så så snehvide.....

Nu var det dine fingre der stavede til " -Enig og tilmed med garanti MEGET dyrere ,-)"

Synes tit at her postes emner som Google kan løse på 10sek. Ligesom dette.

• #20   8. okt 2012 Hehehe

• #21   8. okt 2012 Hej alle. Det projekt jeg er i gang med, laver jeg ud fra ideen at det er et læringsprojekt. Jeg har tænkt mig at lave så meget som muligt selv og indtil videre har jeg kun fået hjælp til montering af dæk og opspænding af eger.
    Jeg har derfor også tænkt mig at glasblæse selv. Det er måske lidt dyrere, men det er nu sådan jeg har tænkt mig at gøre.
    Har pistol og kompressor, så mangler kun glasset, som så koster lidt mere end jeg regnede med.

• #23   8. okt 2012 hmmmmm det behøver han vel strengt taget ikke - velvidende at det ikke gør projektet billigere i det lange (eller korte smiley ) løb?
    -Men har man plads og synes man vil ofre det, er en kabine da rar og fornuftig at have (også). Skal man lave ALT selv eller det meste ihvertfald er der dæleme meget man skal anskaffe sig, kender det selv, og alt det her grej både koster og fylder.................

• #24   8. okt 2012 Man må ikke blæse glas uden kabine !! det er over alt og er alt andet end sundt for dine lunge( og her tænker jeg på 1 månede senere når det blæser i værkstedet og alle disse micro partikler igen hvivler rundt)r. desuden så genbruger man jo sit glas mange gange i en kabine. 10kg er hurtig væk i naturen smiley

• #25   8. okt 2012 Det med genbrug er jeg helt med på - det var derfor jeg skrev at det ikke gjorde projektet billigere i det lange løb.
    Det med sundheden ved jeg også godt, men der kan du finde rigtig mange ting i værkstedds og især hjemme-værkstedssituationer der ikke er. herunder også ganske alm. sandblæsning (kan bl.a. give stenlunger). Olie på huden er jo også opgivet til at kunne give alle mulige ubehageligheder, indånding af udstødningsgas og diverse opløsningsmidler herunder også benzin, anvendelse af stiger og stilladser osv

Skal vi tage det med og iøvrigt indrette alle hjemmeværksteder efter arbejdsmiljøloven m.v......... puha........... SÅ bliver det dyrt og kompliceret smiley

Kommentér på:
Glas til glasblæsning.

Annonce