{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Pierre V
Pierre V
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Kobling {{forumTopicSubject}}

En lidt underlig ting jeg har opdaget på min RF 900 R. Når den har stået stille i meget mere end 4-5 dage virker det som om at koblingen ikke griber ind første gang jeg sætter i gear.

Jeg troede først at det måske var koblings stempel kaliberen der ikke tog ved og prøvede derfor at "pumpe" koblingen nogle gange inden jeg satte i gear - men uden effekt.

Normalt giver MC´en et hårdt ryg og måske går ligefrem ud - derefter kan jeg starte den igen og så virker det hele ?? Den virker ikke til normalt når jeg kører at hænge i koblingen så jeg er lidt tom for ideer hvad det kan være.

Hvad siger i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling
  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
    #1   15. okt 2012 Det er helt normalt, koblingen tørrer en smule ud foroven - olien siver ned - og griber derved for godt, når du så trækker koblingen, "vipper" den lidt i fjederne, indtil den får en påvirkning. Sæt i gear inden start og ryk lidt frem og tilbage. Prøv noget andet olie.

• #2   15. okt 2012 Har du prøvet at skifte hydraulikvæske??? Eller er der nok på??
    Evt har du en slidt pakning et sted i systemet !!! Bruger den hyd-væske???

• #3   15. okt 2012 har samme problem på min, og lyder til niels teori er rigtig, tror det er den måde "oliekaret" er bygget på, min gør det også især ved rigtig kold olie

• #4   15. okt 2012 Min gør det osse ved kold start,,og min mc har endda tør-kobling !!

• Pierre V
    Pierre V Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   15. okt 2012 Jeg er ret sikker på at koblingen ikke smider olie og at der er olie nok på den. Jeg vil prøve med en ny olie efter vinteren med mindre der kommer andre gode ideer smiley

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
    #6   16. okt 2012 smiley Ja en tørkobling er faktisk værre til det.
    Købte engang en brugt traktor, pto koblingen kunne ikke tvinges løs, den kunne kvæle motoren - en skruetrækker ind og et par lette vip, så var det fixet, fantastisk friktion.

Kommentér på:
Kobling

Annonce