677 visninger
|
Oprettet:
NSR blokere i gear? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Har endelig fået skiftet cylinder osv på min nsr idag så jeg kunne få den ud at kører.
Men kan ikke få den startet når jeg løber den igang.
Jeg løber, holder kobling, sætter den i gear og slipper koblingen, men den blokere bare baghjulet istedet for at trække stemplet rundt, den blokere også selvom jeg holder kobling.
Gør jeg noget helt forkert eller hvordan? og kan det være fordi jeg ikke har batteri på?
Jeg er nybegynder inden for emnet
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 143
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 57
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 180
Kan du tørne motoren med kickstarteren? Evt. uden tændrør... (Bare for at klarlægge om stemplet klasker mod toppen...)
Virker koblingen OVERHOVEDET ikke?
Og hvor meget har DU haft skildt ad? Og hvad var tilstanden da du købte cyklen?
Send evt en PB med dit tlf. nummer - så skal jeg gerne komme med flere kvalificerede forslag ;o)
dec 2008
Jeg har ingen kickstarter, og kan heller ingen steder finder til at montere en, så min er vel født uden?
og ja har sku egentlig ikke lige tænkt på at pille tændrøret ud og prøve, first thing in the morning!
Jeg har haft skildt det meste ad, har skiftet til et helt andet cylinder, stempel, nåleleje og pakninger.
tilstanden var no go da jeg købte den! og burde bare skulle ha skiftet cylinder, men det kan sagtens være den ligger og banker mod tændrøret, det lød lidt sådan.
Men jeg smider lige mit nummer, gider du så ringe til mig engang imorgen eftermiddag, eller hvornår du nu har tid? :))
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 180
Ja, send bare din nummer, så får vi en sludder en gang i morgen eftermiddag/aften. God arbejdslyst ;o)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
dec 2008
Det er et cylinder fra en JC22, hvor imod min er en JC20, men de bruger præcis samme motor har jeg læst mig frem til, så der skulle intet være, og de ser helt ens ud på alle punkter
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 340
Du skal ikke prøve at løbe den igang hverken i samme eller højere gear før du har konstanteret om stemplet går imod.
NSR blokere i gear?