Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyse
  • #1   24. jun 2006 Hvilket mærke karburator sidder der på?

• #2   24. jun 2006 Mikuni

• #3   25. jun 2006 Æv.... men tak for hjælpen smiley

• #4   25. jun 2006 Hvis du kan fdå en klo i en Clymer/Haynes manual, kan du se, hvilken dyse der sidder i. Det handler jo ikke blot om at vinde en med ret ydre diameter. Den skal jo også have ret størrelse hul!!!!

• #5   26. jun 2006 Hej Knud

Jeg har en manual, så jeg ved hvilken der højst sandsynligt sidder i i øjeblikket - og så alligevel ikke.. For så vidt jeg ved, er cyklen blevet omdyset i forbindelse med montering af droslingssæt, men jeg er dog kommet lidt i tvivl. Umiddelbart tror jeg at jeg skal have en lidt større i - motoren tøver lidt ved fuld rulle.

Mit problem er, at jeg er utålmodig smiley Jeg har ikke lyst til at skille "hele" cyklen ad, for at finde ud af hvilken dyse der er i, herefter bestille dysen som sikkert tager flere dage at få hjem, og så sætte den i. Jeg vil gerne klare det på en enkelt dag, hvilket var muligt hvis Thansen havde haft dem. Så kunne jeg nemlig tage jernhesten og cykle ned og købe den samme dag smiley

• #6   26. jun 2006 Hej Mads

Er du ved at fjerne drosling, eller synes du bare den er træt i kødet?

Hvordan ser dine tændrør ud. Er der for lille dyse i, ser de meget lyse, nærmest hvide ud.

Skyder den knald, når du slipper gassen? Det tyder også på for lidt benzin eller for meget luft(falsk luft fra studser til cylindre eller fra luftfiltre.
    Endelig kan du have problemer med et utæt luftfilter.
    Endelig - har den ændret "adfærd". Det er jo trods alt en droslet cykel, så man må vel forvente, at de taber pusten et eller andet sted.

Kommentér på:
Dyse

Annonce