1.310 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

gearkasse gsxr gearkasse gsxr

hejsa sidder lige med et spørgsmål, til en gammel svend af en gsxr 750 k model fra 88` syntes der er lidt støj , formoder det kommer fra udgangs akslen / leje i samme , men kan man skille gearkasse ad, uden at skille selve motor , top cyl. osv . feks. fra bunden af ?? nogen erfaringer på det punkt på forhånd mange tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearkasse gsxr
  • Niels Erik J
    Niels Erik J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   9. nov 2012 JA DU TAGER BARE BUNDEN AF.SÅ ER DER UDSYN TIL DET HELE.HAR EN MOTOR TIL AT STÅ

  • #2   9. nov 2012 Når man har afmonteret bunden, kan man så også skifte gearhjul og skifte gaffel derfra??
    har selv en suzuki rf 600 som der springer i 2 gear.


  • #3   9. nov 2012 ja det kan man..

  • #4   9. nov 2012 Så skal du vurdere om du kan leve med støjen eller smide penge i det. Støj er et vidt begreb. er det kun i 1 eller 2 gear eller larmer den bare hele tiden?

  • Niels Erik J
    Niels Erik J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   9. nov 2012 HUSK PÅ AT KÆDE OG KÆDE HJUL OGSÅ FÅR CYKLEN TIL AT LYDE UNDERLIG HVIS DET ER SLIDT...

  • #6   9. nov 2012 der er ingen støj. hvis man køre 2 gear ud, springer den i fri gear ved 9-10.000 omdr. 2 gear er begyndt at lyde lidt som et bak gear i en bil.

  • #7   9. nov 2012 det er kun 2 gear der driller. den skifter fint i gearne.

  • #8   9. nov 2012 Ja det kan du og K-modellen er fra 1989, J-modellen er fra 88 - blot til info hvis du skulle støde ind i forskelle i evt. Bestillingsnumre.



  • #9   10. nov 2012 lyder godt , ja havde godt set det med model , og det er en j-model , prøver kædekit til at starte med, det tyder på det kunne være prob. har også de orig. potter på så man høre jo motoren her smiley

  • #10   10. nov 2012 Nu er den Olie/Luft kølede motor ikke den mest sagte motor i denne branche.... og specielt J og K modellen støjer lidt mere end de andre, men det er i de fleste tilfælde uden betydning - sådan er den bare og det er en af de bedste motorer og mest slidstærke motorer Suzuki nogen siden har lavet. Har set mange af disse R-Modeller som har passeret +100.000 km og stadig med alle hypperne i stalden.

    Et godt kædekit er alfa og omega - så start der.

    Fedt at du org. potterne - de er efterhånden ikke til at opdrive nogen steder - og endda slet ikke til J-modellen - det er år siden jeg sidst har set et så fint eksemplar, der står som din i original stand (3. sidste billede i din profil) - det må da afføde en afgivelse af min sidste "Ekstra Høj... hermed afgivet...

    Og endnu mere fedt at se at du har bibeholdt de originale blinklys - respekt !!


Kommentér på:
gearkasse gsxr

Annonce