1.040 visninger
|
Oprettet:
Olie køler {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogen der ved hvor olie køleren sidder rigtigt på en suzuki gsx 400 x impulse har lidt på fornemmelsen at den sidder i kåben og hvis den gør er der så nogen der har nogle forslag til hvor jeg kunne sætte den da der ikke kommer kåbe på igen
mvh michael
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 6 Emner: 15 Svar: 15
Olie køler